''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

30 Ekim 2010 Cumartesi

Gatto'ya Kustum

Yaptım bunu. Utanıyorum kendimden. Bi daha savaş abinin yüzüne nası bakıcam lan ben. Affet beni savaş abi.

O diyil ordaki abi melihe 'içmenin adabı budur. içicen içicen kusucan sonra gene içicen' demiş. Büyüksün be abi. valla bak.

Bi arkadaşa dediği bi laf yüzünden şunu demek istiyorum
SSSEKTER LAN!
kesin bana diyo bunu diyen biri varsa onada şunu demek istiyorum
SEEEKTER LAN!

Artık melihin hayatımdaki önemi çok büyük dostlar. Botlarımı çıkarıp beni koltuğa yatıran bi adama gönülden sevgi saygı duyarım ben. O adam benim için dünyanın en deli adamıdır. Kulu kölesi oluncak adamdır. ASLANSIN BE HACI!

paspasla kusmuumu sildi daha ne yapsın. ulan ciddi ciddi başı götü dağıttım be. O SON ŞATI YAPMICAKTIK HACI! euhehe

'Kendi deliliğini topluma kabul ettirenler dahi oluyomuş'
ZİHNİNE KURBAN

Bu arada sürekli a dostlar e dostlar falan diyorum yanlış anlaşılmasın blogumun adı dostlar. Yurt dşından geldi. Yoksa size bişey demiyorum. Adı o. Dostlar Dostoyeviç.

Geçen gün boğaz köprüsünden büssürü fişeng attılar. Ona metalci yorumu 'aynısını raymşiteyın'da yapmıştı' Dini değerlerim yoktu onu biliyodumda galiba milli değerlerimde yok lan benim. Yani Türkler uludur Türkler candır kandır herşeyi yaparız ecdadımız 3 kıtada hüküm sürmüş devrin en büyük imparatorluğunu kurmuş ' a duygulanmak yerine Charlie Chaplin ' in Uğruna kan dökülen bir şey nasıl kutsal olabilir ki? Lafı üzerine düşünmek daha mantıklı geliyo bana. Ama siz en iyisi o kanlar dökülmeseydi sen burda bunları yazamazdın falan diyin.

DİN PARA TOPRAK GÜÇ KADIN ERKEK. Hiç biri kutsal değil. Hiç biri kutsal olamaz