''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

23 Ekim 2010 Cumartesi

O Evet Biraz Daha Eğil Bebeğim...

İntehara eyilimliyim lan galiba ben. Ama belkide diyilim. Hiç farklı biri olmadığım için kendimdeki farkları farkedemiyorum. Bence gayet normalim ama bilemiyosun tabi. Her ne boksam o boktan olmak kendi adıma güzel ama

Omzunda 13 kilo yükle uçurum kenarında yürümeye benziyo. Sürekli çekiyo sürekli itiyosun. Sürekli itiyo sürekli çekiyosun. Garip. Hep bi git gel yada gel get içinde geçen günlerim.

öehh.. alın size link. girin izleyin güzel lan. annihilator
http://www.youtube.com/watch?v=Pk1fOzxgM9A

Gerçi kim okuycak kim giricek bilmiyorum. Yeni izleyici gelmiş! Selam olsun ecel_bişey_bişey. Bi ecelin kaldı aklımda. Gelen izleyiciye selam gönderilen tek blog. Siz bu blogu okuyana kadar ben çok uzakta olacağım. Yada göremeyeceğiniz kadar yakında. Geçen sinek yakınıma kondu. Gözümün altına göremedim. Aynı öyle yapcam. Valla

Allahsızlarada valla türünden bişey bulmak lazim. Böyle çakma duruyo. En yakın arkadaşım açıldı! Bence güzel şeyler olcak. İnanıyorum. Umarım olur. Olsunda eylenelim lan.

Kızın teki bana anıl sen bencil diyilim diyosun ama sen çok bencil birisin dedi. Ona;

Sadece sana senin istediğin gibi davranmıyorum diye beni bencillikle suçlamak çok bencilce diyilmi? ayrıca hiç merak etmedinmi niye sadece sen beni bencil olarak görüyosun diye? hem zaten benim gibi insanlardan nefret eden birinin etrafındaki bunca insanın cefasını çekmesinin tek sebebi dünyaya gelmiş olmam değilmi? kendimden böylesine nefret ederken nasıl kendimi başkalarından önemliymiş gibi düşünebilirim ki? hem bencillik kendini düşünmek değil kendini başkalarından daha önemli görmektir ama senin kafan bunları düşünemiyecek kadar ... meşgul.

diycektim üşendim o zaman demeye. gerçi yazmayada üşendim. gerçi o bu yazıyı okuyamiycak. zihnimin ürünü!

Kumandaya ANL RLZ! yazmştım tükenmez kalemle. Abim altına WHO'S FUCKIN' ANIL ANYWAY yazmış. Haketmiştim.

Bu aralar çok 'güzel kız' görüyorum lan. Ama güzelden kastım ciddi ciddi güzel. Harbi güzel. Yani
-ALLAH SAHİBİNE BAĞIŞLASIN-
dedirten türden güzel. En son bugün gördüm. Güzeldi. Böyle güzellikteki kızların ara ara ortaya çıkması çok güzel bişey lan bence. Değerini biliyosun. Götünü memesini açıp etrafta gezen kızlardan çok var. Ama böylesi ne kadar az o kadar iyi. İlah gibi kız. İlah.

Bi daha ne zaman yazarım bilmiyorum da iyi geldi bu yazış. Rahatsladım. Hayat çok bok olum. Universteyi kazanıcam lan ben. Hiç matematik yapamıyorum. Sisteme çok küfür ettim bi sik olmadı artık kendime küfür ediyorum. Evde yalın ayak geziyorum. Ceza bana. Çırçır oluyim.

Kendimi özledim. Hocam kendimi kaybettim buralarda gördünüzmü?

Geçen sınıfta ne olduğunu anlatıyım

Kızın teki-nazlı diye bi kız. artist. sanatçı anlamında. art ist- kalktı hocanın yanına gözüm karardı hocam diye. hoca bi telaşlandı sonra başka bi kıza-dilara. bana bencil diyen- gel işrateti yaptı. o gitmeden iyileşemiyomuş. hocada ses çıkarmadı.
bunlar gitti.hoca sınfta telaştan dört dönüyo acaba bişey oldumu diye. bunlarda aşşada dün feysbukda ne oldu hangi çocuk ne dedinin muhabbetini yapıyolar. işte böyle insanlar var. böyle puştlar var. böyle benciller var.

gerçi haftaya o hocanın dersinde sınıftan 4 5 kişiyi ikna edicem hocam kör olduk sınıftan çıkalımmı hocam sağır olduk sınıftan çıkalımmı hocam inme indi arkadaşlar beni kapının önüne atsnmı hocam kendimi kaybettim dışarda arıyımmı diye sorucaz. tabi dersin sonunda. kızda bi laf ederse

aa biz sana bişeymi dedik biz senin gerçekten hasta olduğunu yoksa öyle bi adilik öyle bi şerefsizlik öyle bi pislik yapmıcağını biliyoruz dicez. dicem. yapıcam bunu. sinirliyim hala. ne insanlar var mına koyim ya. ne insanlar var.

bak gene sinirlendim dostlarım. iyi geldi. iyi oldu. ama bu böyle gitmez. ben diyorumki bi zaman gelicek bütün bu in