''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

9 Ekim 2010 Cumartesi

I'm Alive

Naaberin lan orrospu çocukları!

Size mike abinin girişinden yapıyım hatta

AYM ELAAAYV HEAAH!
ve ekler
KAM ELAAYV!

Ne zamandır bekliyorum yaz boyu durgun geçen yazım dolayısıyla kaybettiğim öfkemin geri gelmesini. Ulan koduumun evreni-kosmoş- sürekli iyi davranıyo bana. Böyle en nefret ettiğim sürekli bağıra bağıra konuşan tanıdığım en yavşak herif kızların gözüne girmek için kendi götünü karaborsaya cıkarabilicek tip bira uzattı bana. dedim bu geri çevrilmez ayıp dedim bi daha uzattı. Ulan bi anda öfke püüff!

sonra geçen döner alacaam gittim dönerci abiyle muhabbete girdim. Konuştuk baya baya. en son 'abi bilemiyosunki kaderinde ne olduğunu belki en hayırlısı budur. hem sağlık olduktan sonra önemi yokki' dedim. ben dedim bunu. baya baya önümde önlük giyen kafasında komik bi şef şapkası olan domtes koyyimmi diyen abiye dedim. doğru diyosun valla dedi.

işte bu durumda ben nası nefret dolabilirim a dost söyle bana. ama oldu lan. baya baya yavaştan yavaştan topluyorum. şimdi katkısı olan 4 kıza teşekkür etmek istiyorum

ecem: sesinle beynimi sikip her boka mıstıfaaaaa diye atladığın için teşekkür ediyorum sana. en kısa sürede tutucam mustafayı kolundan bi oduna bağlığcam o odunla dövücem seni. mıstı mıstı diye diye ağzını burnunu kırıcam.

elif: sana biraz nazik davranabilirim ama hafız her bağardığında ota boka çığlık attığında kızmızı saçlarına yapışıp kafanı siraya vurasım geliyo. bari o çığlıklar boşa gitmesin.

nazlı: bana resim gösterme lütfen. sevmiyoruum ben sanati. banane çektiğin fotoraftan. napıyım yani takdirmi bekliyosun? ayrıca bişey dedikten sonra ben lafımı bitirmeden dönersen harbi yaratıcı küfürler kitabına yeni deyimler kazandırabilirim

dilara: bi daha anıl kalk dersen ciddi anlamda ilk önce kalkıp sonra tam geçerken çelme takmak sonra yerdeykende karnına tekme atmak istiyorum. üstelik bunuu spor ayakkabyla diyil baya baya postalla yapmak istiyorum. ha bide kolunu yara yapıcam üstüne limon sıkıp oje sürcem ay wana piley e geym dersen kolunu yara yapıcam üstüne limon sıkıcam yeşillik falan katıcam domates momates koyucam o dönerci abiyide alıp bi güzel salata yiycez. haberin olsun.

melih: adını burda görüceeni tahmin etmiyodun dimi. A HA! ama işte kadim dostum işte burdasın. o feysbuku açmıcktın olum. yapmıcaktın bu hatayı. sana yakışmadı. sen bu diyilsin hacı.

bu kadar. bu arada luv ya brotha! dimu abinin göbeği var lan. şargrath mı şagratmı o. het şhatgrat

negro yiyorum. bu sana bişey hatırlattımı ha? bişey hatırlattımı? ne hatırlatıcak lan hiç negrolu anımız yok. ilk fırsatta başmızdan negrolu bişey geçmeli