''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Ocak 2011 Cuma

İkiyüzlülük değilde nedir bu?

Biliyorum ikiyüzlülük olarak görmiyceksin ama 'merhaba, benim dünyam benim kurallarım' Zaten okuyup okumayacağında mechul dilaracım. Ama merak etme. Çok yakın zamanda zaten yüzünede söylicem bunları..

O bakımdan rahatım. Bileceğini biliyorum. Er yada geç. Bu bi nevi provası olucak zaten. Yada öyle düşünmeni istiyorum. Biraz daha hafifler o zaman.

İlk olarak seni ne kadar sevdiğimi söylemekle giriş yapmak istiyorum. Çünkü çok uzun zamandır yapmak istediğim bişey. Ha sakın yanlış anlama. Koşup boynuma sarılmanı yada bendee falan demeni beklemiyorum. Çünkü evet biliyorum asla karşılık vermezdin. Sana göre veremezdin bana göre vermezdin. O kadarda büyük bi fark yok açıkçası.

Hani hiç bi zaman seni suçlamadım ben. Ciddiyim. Yani seni suçlayıp unutabilirdim belki ama tamamen masum olduğun bi konuda seni nasıl suçlayabilirdim ki?. Ki zaten öyle unutmayacağımıda biliyorum. Yani iki yarım akıllıya uyup ben ona uzak davranıyım diyerleride beni unuttursun düşüncesi kafadan batık bi düşünce unutmam çünkü. Kendi deyimimle köpek gibi sevdiğim birini nasıl unutabilirim ki. kaç aydır aşığım sana inan bilmiyorum sayma gereği duymadım. Ama ilk başladığı andan beri 'ben eski sevgilimin arkadaşıyla zaten çıkmam' dediğini biliyorum. Yani açıkcası benim hiç bi zaman umudum olmadı. Yani herşeyin değişip beni sevmeye başlayacağın günün hayalini kurmadım hiç. Beni sevdiğini düşünüp hayal kurdum evet ama olmayacağını bile bile. Hayalim vardı umudum yok.

Hani aslında ne düşündüğünü hiç çözemedim ben. Onu kaybetmek istememek. Yani karşına dikilip ya beni benim sevdiğim gibi seversin yada senle asla konuşmam desem beni kaybetmemek için evet mi diycektin. Hiç zannetmiyorum. Kusura bakma ama bana göre ikiyüzlülük burda başlıyo. Aslında biz ayrı kalmak zorundayız sanırım.Zorundayız. Yani sana garanti ederimki en yakın arkadaşın sana sarılıyoken şu anda niye ben değil de o diye düşünen ben bi başkasına başkasına sarılmadığın gibi sarıldığını görmeye dayanamam zaten. Şimdiye kadar bi platoniğin bi sevgilin oldu. İşin güzel komik yada ne dersen de tarafı ikiside benim için yoktular. O sayede dayandım sanırım. Çünkü sana sarıldığını senin gözlerine baktığını elini tuttuğunu hiç görmedim. Bu açından sana teşekkür ederim çok iyi sevgili tercihleri yaptın. Benim açımdan olabileceğin en iyisi.

He bu yazıya gelincede yazış amacım belli zaten. Bi nevi prova. Umarım bunlar duyunca çok üzülmezsin. Ama zaten bu sene açılacaktım sana. Ama bi beklentim olduğundan değil. Sadece söylemezsem sanki sana olan aşkıma haksızlık yapacakmışım gibi geliyodu. Tam olarak ne bilmiyorum ama söylemek istiyodum. Zamanını bile kararlaştırmıştım. LYS den sonraki gün. Çünkü şu vardı aklımda zaten reddedicek ama üzülücekte. Ya kendine dert ederse. ya fazla üzülüp bi şeilde bu sınavına yansırsa. -en büyük fantazimde şimdi geliyo aslında - ya sınavda içinde adım geçen bi soru çıkarsa. onu görünce morali bozulur yada dikkati dağılırda o soruyu yapamazsa.. komik dimi. komik. ama artık söyleyebilirim çünkü zaten biliyosun. Ki sana bunları çok daha özetleyen o iki güzel kelimeden başkasınıda söylemiycem o iki ufaklık derdimi anlatmaya yetiyo zaten..

Seni seviyorum.

Bence yeterli.