''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

4 Ocak 2011 Salı

Kafam Karıştı Be

Valla öyle. Yani benim yapabilceğim bişey yok gibi. Hani sorun biri yada bişey diyilki götüne dinamit lokumu tıkıp patlattıktan sonra altında dans ediyim. Tümüyle kafamda olan problemler.
Anca kendi kafama sokmam lazim o lokumu. Ama bunu yapamam. Çünkü daha önce yapmam gereken bazı şeyler var.

Evren tanrı kozmos benim kendi seçimlerim.. adına ne derseniz deyin ama işler bu aralar hiç istediğim gibi gitmiyo. Tüm kötülüklerin kaybolmasını diliyen bir adamın kör olması gibi bişey. Evet kör oldum ve tüm kötülükler kayboldu. Ama artık iyiliklerde yok. Belkide sadece ödenmesi gereken bi bedel. Bilmiyorum.

Ve masa üstünde hiç bir sorun yok. Görünürde bişey yok. Görünürde halledilebilecek bişey yok. Ama halledilmesi gereken o kadar da çok şey var ki. Nerden başlayacağımı bile bilmiyorum. Bi yerinden başlasam arkamda kalanlar durduruyo en önüne geçsem bu sefer üstümde birikiyo. Çıkış yolu falanda bulamıyorum ki. Ne yapsam ne etsem bu düşüncelerden bu bulutlardan kurtulsam. Sürekli yağmur var. Kimisi ne güzel romantik oluyo işte diyo. İyide yağmur sadece üşümeyenler için romantik bişey. Benimse içime işleyen soğuk. Karamsar mı oldum ne? Yada o eskide bıraktığım ruh halim geri mi gelmeye başladı. Bekleyip görücez. Bazen diyorum gidiyim gatto ya saatlerce kedilerle oyniyim.

Bilmiyorum. Ama hayvanları daha çok seviyorum. Sanırım onlar hiç bi zaman beni yargılamadığı çekinmeden gelip kucağıma yayılıp mırıldıya mırıldaya uyudukları için. O tatlı sevimlilikleriyle kafamı dağıttıkları için. Kedi istiyorum ben. Kedi olmak.