''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

17 Kasım 2010 Çarşamba

Felsefik Yazı

Ağzımda alkolik adam tadı var. Yani böyle çok alkol içen bi adam yalamış gibiyim sanki. Yani tahminen öyle bişey yapsam şu anki ağzımın tadı gibi olur. İşte öyle.

Çokmu yakınıyorum lan ben. Bilemedim. Geçen melihe bi daha bana mızmızlanırsan beynini skerim gibi bişey dedim. Bende yapıyomuyum lan? İnsan kendi kendini nesnel olarak değerlendiremiyo hacı. sen değerlendirebiliyosan değerlendir sonra fikrini kendine sakla. banane hakkımdaki düşüncelerinden. ben sana hakkındaki düşüncelerimi söylüyomuyum?

ali okulda mehmet okulda hikmet okulda ayşe tarlada cemile süt sağıyo fatma keçi besliyo peki benim çoraplarım nerde lan? nerde lan bu çoraplar. hayatta çorap kadar iyi kaybolan başka bişey görmedim ben. bide terlik. ama çorap daha bi kayboluyo.

şu banvit reklamı çok gıcık ediyo beni. hani tavuklar dans ediyo falan. hele kurbanda. sanki ooh biz kesilmicez ama ineklerin hepsi ölcek kutlayın tavuklar kutlayın bugun bizim bayramımız der gibiler. ipnetor. halbuki sende hayvansın o da hayvan. dayanışşanıza lan biraz itler...

o diyil komedi dükkanı var. gülmeli hep. nihohahaha

O diyil insan kendi evine sıçarmı lan. şehirleşme sürecine girdiğimizden beri evimize sıçmaya başladık. eskiden hela var idi. dışarda idi. artık hela yok. olum insan evine sıçmaz lan. büyük ayıp ediyoruz bence.

ayıpta ayrı bişey. kime göre neye göre. çoğunluğa uyan doğruya-spoiler-- felsefe başlayor --spolier- misal . neyse örnek vermiycem. ayıp şeyler çünkü hep örnekler.

bişeyi özlemek garip lan. misal bişeyi özlüyosun ama özlediğin şeye sahip olsan onu gene uzakta istersin. bide jelibon reklamları var.

ağaç kurumuş jelibonyayı kurtaralım. kız gidiyo böceğe artık bu ağacın yapraklarını yemiyceksin diyo. e ne yesin göt? açmı kalsın hayvan. sana kalsa tostuntan poğçandan vercenmi? yoo cörk diye ezicen. bide hala geliyosun yaprakları yemiyceksin diyosun. TOTAL İPNETOR. haa jelibon yermiyim yerim..


geçen milletle oturduk konuşuyoruz atatürkle ilgili fikirlerimi söyledim ne 'hayın'lığım kaldı ne 'ibine'liğim ne 'orrozbu'luğum. düşünce suçu işliyosun dediler. ulan ipne düşünceyi kısıtlayarak sen suç işliyosun. ha sen atatürkü 'sev' ersen böyle olur. ullan götçük atatürk sevilmez. atatürkü sevmiyceksin. atatürkü düşünüceksin. atatürk kalbinde diyil beyninde olucak. atatürkü seversen ne olur? on kasımlarda yakana resmini koyarsın milli bayramlarda facebukta profil resmi yaparsın sonra konusu geçtimi hatırlarsın ha bide sonra biri atatürke sana ters gelen bişey derse düşünmeden yargılarsın. ullan imparatoripnetor atatürkü düşünürsen yaptıklarını övmek yerine yapamadıklarına üzülüp yapmaya çalışırsın. ha ama seversen yetinirsin. atatürk sana yetin mi dedi it! çalış dedi. sende çalış da gelişsin şu sik kadar beynin.