''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Kasım 2010 Pazar

Yeni Hizmet

Evvet gençlik başka blogları izleyip hmm nası yapmıs lan acaba dediğim bazı şeylerin nasıl yapıldığını öğrendim ve hemen çaldım. Aldım kendim gibi kullandım.

Ha sorarsan anıl nasıl yaptın nolur söyle lütfen söyle diye ı ıh. söylemem. git araştır sende yap. hazırcı olmayın.

şimdilik 16 tane sevdiğim güzide şarkılar var. yakında agzına sıçıcam oranın. 150 ye yakın şarkı olcak. direk olarak cephanelik. miiss

üşendiğimden şimdilik sepultura slayer bide magadeth ten koydum. bide süper bi cannibal corpse cover i var lan. ilk defa izledim süper olmuş bee. uheheh güldürüklü resmen..

neyse siz dinleyin bi ara ben walls of lamb of falan atarım. umarım paralı diyildir lan. kapıma siyah takım elbiseli adamlar gelmesin sonra. bilemedim