''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

15 Kasım 2010 Pazartesi

Sinirlendim Bak Gene

Yeni bir gün ve tekrar soruyorum kendime niye herşey böyle diye. pişmanmıyım pişman olmalımıyım. ama bişeyi farkettim durum ne kadar kötüleşirse kötüleşsin asla intehar etmem.

sadece 'bakalım daha ne kadar kötüye gidebilir?' düşüncesi bile yetiyo bana. artık böyle. bakalım ne kadar kötüye gidebilir. şu anda gayet iyi lan aslında.

herşeyi kendi kafama göre yapıyorum. varsa bi itiraz olan defolup gidebilir. umrumdada değil zaten.

insanlarla konuşmak neden zor geliyo sorusuna

çünkü konuşmak sadece konuşmak değildir konuşmak için karşındaki kişiyi en iyi şekilde tanıman lazim yoksa istemeden söylediklerin onu kırabilir yada incitebilir. ben insanları tam anlamıyla tanımaya üşendiğim için böyleyim çünkü bi zaman gelicek ve o kişiyle yollarım ayrılacak. ben belkide bi daha hiç göremeyeceğim birinin hayatında niye kötü bi anın kahramanı olyımki onu üzmeye ne hakkım var?

demiştim.

işte ulan mına koduklarımının bu yüzden böyleyim ben. işte orrospu çocukları bu yüzden böyleyim ben. sırf sizi düşündüğüm için. sırf sizi üzmemek için. üzgünseniz sırf acınıza biraz daha acı katmamak için. konuşsam söylediklerimden rahatsız olacaksınız ve suçlusu ben olucam. konuşmuyorum gene ben oluyorum. e sokarım böyle işe ben. bu ne lan böyle iş mi olur?

bide hakkımda zerre sik bilmeden ahkam kesenler yokmu. ben benzemiyorum olum size. numuneyim ben. kendinizi örnek alıp beni açıklamaya kalkmayın. belki bu yüzden böyle yapıyodur belki bu nedenden böyle yapıyodur. hayır beynini siktiğim o yüzden diyil. yapıyosam bi sik bildiğimden yapıyorum. yapıyosam senin bilmediğin bi siki bildiğimden yapıyorum. açıklama gitme. sus git dizilerini tartış dizi oyunculuklarını tartış kimin en güzel olduğunu tartış.


bi odun olmaya çalışıyorum. sınıftaki masamla aynı hammaddeden olmaya çalışıyorum. ruhsuz bi kütük olmaya çalışıyorum ulan insanlar gene geliyo benim hakkımda yorum yapıyo. ulan koduğumun maymunu etrafta biraz daha popüler olmak için götünü yırtanlar var git onlarla ilgilen benden ne istiyosun lan! odunum lan ben kütüğüm ben hala neyin muhabbetini yapmaya çalışıyosun. ne seviyosunuz lan millet hakkında dedikodu yapmayı.


bu arada bizim okulda özgün diye bi hatun var. deli bi hatun. bana şey dedi

'Sen böylesin ben seni böyle kabul ediyorum nasıl olursan ol öylede kabul edicem'

al işte bak benim istediğim bu. bizim istediğimiz bu. hepiniz böyle olsanıza lan. hepiniz birazcık şöyle olsanıza lan. değiştirmeye çalışmadan anlamaya çalışmadan kabul etsenize.

üç beş kişi hariç hepinizin beynini sikiyim. valla


-HATEBREED DİNLERKEN YAZDIM. BİRAZ SERT KAÇABİLİR. SERT KAÇTIYSA UMARIM KAÇMIŞTIR HEPİNİZİN ÇEPERİ YANSIN-