''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

29 Kasım 2010 Pazartesi

Just another...

Pek çok kez bulundum bu dünyada
Keşke görebilseydin zihnimi
Seyrettim gizli cennetimin cehennem oluşunu

Yanlız inanç yol göserdi bana
Kendi kaderimin hayaletleri
Satacak bir ruha bile sahip değilim

Yoluma koyduğum tüm şeyler
Cehennemimi sana dileyemezdim
Asla bilmeyeceksin içeride olanları

Sadece bir diğer yanlız yıkılmış kahraman
Topluyor zihnimin kalıntılarını
İnanç umut ve sebeb azalıyor
Zamanım azalıyor
Zaman azalıyor

Bela her zaman bir yolunu bulacak
Zihnimde yaşamanın
Perili aklım ve ben yanlız kalıyor
Maskeli balomun altında
Basit bir adam, çok korkmuş
Denedim beni eve götürecek ışığı bulmayı

Anne lütfen bugün sıkı tut beni
Çok korkmuş hissediyorum bu gece
Çünkü sadece sensin gerçekten bilen

Sadece bir diğer yanlız yıkılmış kahraman
Topluyor zihnimin kalıntılarını
İnanç umut ve sebep azalıyor
Zamanım azalıyor
Zaman azalıyor

Savaşıyorum akıl sağlığım için
Trajedinin pek çok gecesinde
Parçalanmış yollarımı bırakmalıyım

Sadece bir diğer yanlız yıkılmış kahraman
Topluyor zihnimin kalıntılarını
İnanç umut ve sebep azalıyor
Zamanım azalıyor
Zaman azalıyor
Zamanım azalıyor
Zaman azalıyor



-Sesli kayıt için bakınız 17. parça-