''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

26 Kasım 2010 Cuma

Trt Haber

aslında tırt haber ama ı basmadı bende ugraşmadım. neyse

bugun hayatımdaki en kötü haberlerden birini aldım lan. üzgünüm kırgınım. valla..

abim iş bulmuş. baya işe falan gidicek. hiç göremiycem lan abimi. yakında evlenirde bu. iyice mal gibi kalırım tek başıma.

ciddi ciddi yanlızlığı iliklerime kadar hissetiğim nadir anlardandı haberi öğrendiğim an. annem pek bi mutluydu oh oh işe girsin para alsın falan diyodu.

benim açımdan iş öyle diyil tabi. bildiğin işe gidicek. bide bi sabah bi öğle bi akşam gidicek vardiyalı vardiyalı. göremicem lan abimi. abisiz kalıcam. abiii....

o gittimi kim güldürcek beni evde kim şarkı söyleyip dans ederek ordan oraya koşuşturcak kim evdeki topa haaaciiii diye vurup beni vurmaya çalışcak kim uyandırmak için hoooop diye üstüme atlıycak yatakta. bildiğin gayet tek kalıcam lan evde. ev hiç çekilmez olucak resmen. restmen. gerçi evde sıkılyodu falanda ne biliyim lan bi yandan yaptığım bencilceymiş gibi geliyo üzülüyorum bi yandanda gitmesin istiyorum lan. neyse her şeye alıştık bunada alışırım umarım.

el mahkum zaten alışıcamda ne biliyim ya off. tarifi zor duygular içindeyim


mını skiim abimle konuşuyoduk mayışlı iş falan dedim öyle muhabbet ettik ne güzel lan işte mayışımla gitar alırım sana dedi. bana nie alıyon kendine al falan dedim dean dime falan dedi lan.
DEAN DIME dedi lan. abbaroooow çok acayip şeylermi olucak ne. bilemedim. en iyisi günde bi kaç saat gidar alıyım elime tekrardan. bilemedim bak. hininini