''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

2 Aralık 2010 Perşembe

Çalışkan Oldum Lan Ben

Bildiğin döktürüyorum notları hacelis. Bilemiycem nereye kadar. Ulan okulda yapıp sınavda patlamayalım. Olursa çok kötü olur. Neyse..

Bugun uzun zamandır beklediğim bi gündü. Bugun. Bugun ne lan. Neyse konumuz bugun un ne olduğu diyil. Konumuz bugun başıma gelenler.

İlk önce arkadaşlar yapmayın etmeyin yanımda sigara içmeyin. Sevmiyorum yahu. Ha sevmiyosan siktir git o zaman dersiniz diyede korkuyorum. Dersiniz çünkü siz. Dersiniz diye seviyorum zaten. Ay rahatsızmı oldun canım canım derseniz sevmem zaten sizi. Demeyosunuz diye seviyorum sizi. Neyse konumuz sizi sevip sevmemem diyil. İçmeyin lan. Yada sigara içinde puro nedir bea. Puro nedir. 3 para havaya atılıyor. Sırasıyla yazı tura puro gelme olasılıgı?

Düşük. Düşük dedimde aklıma geldi ben bizim ailenin 3. çocuğuymuşum. İki kardeşiz ama. Annem abimden sonra bi cocuğa daha hamile kalıyo sonra ne oluyosa kendini bi alemlere bi içkiye sigaraya falan vuruyo sonra o cocuk pörtlüyo içerde.-Yıhı yıhı- O pörtleyince bunlar bi daha işe koyuluyolar ben geliyorum sonra. Öylede bi doğum hikayem vardır. İlginç deemi. Sanki çok süper yüce bi güç benim doğmamı istermiş gibi.

Neyse sonra biz gittik ali abiye ben kazağı gömleği çıkardım üstümde beyaz tişört varda. tam böyle sol omzuma doğru bi bıcağın üstüne konmuş gül e bıcakla birlikte sarılı tıss layan yılan var. baya şık ve seksi bi tişört. bu yetmezmiş gibi üstüme çektim kırmızı gri kareli oduncu göleğimi. altta siyah pantolon en altta süper vahşi harley botlarım-gerçi topukların büyüklüğünden biraz fahişe işi duruyo ama olsun- baya baya seksiydim yani. hatta millet dedi olum sen baya bi seksi oluyomussun lan normalde dedi. bende hadi ya harbimi lan öyle pek seksi olduğumu bilmezdim ben falan dedim. dur bi fotoraf çekelim dediler. sonra tüm millet ben ortaya gelicek şekilde fotoraf çektirdik.

Tabi bunların hiç biri olmadı. ama olsun eminim çok seksi olduğumu ve fotoraf çektirmemiz gerektiğini düşünmüştür hepsi.

Bide melih akşam uyutmiycan beni biliyon dimi. nerden bilicen okuyamıycanki. yarın söyleyince bilicen. çok içtik lan. ama uyuyamıycak olmamız ondan diyil. o diyil iyiki o tavuk kovasını aldık lan. miss gibi gitti valla.

Ulan sevgiliden açıldı bi ara muhabbet. sevgiliyi sinemaya götürmek nedir lan. ilk okul arkadaşınmı lan o senin. biraz yaratıcı olsana lan. biraz farkını koy ortaya. misal bi gün sevgilim olursa asla sinemaya gitmiycem ben. onla baş başa gecicek iki saatimi bi dev ekranın önünde oturup resimler izleyerek geçirtemez kimse bana. alıp balık tutmaya götürcem yarimi. mis gibi deniz havasını içimize çeke çeke. tutarsakta üstüne deli gibi balık ekmek var daha ne isterim ki...

Hayat kötü mötü diyoruz da etrafta seni seven insanlar olunca hayat güzel be. En azından biri seni sevince hayat güzel.

Ne demişler dostlar
'Sev seni seveni hak ile yeksan ile sevme seni sevmeyeni mısıra sultan ise'

Yani mısır sultanları ipnenin önde gideni olur. Halbüki sultan olduğun ülkeye bak. iki damla nehiri var nil diye oda bi kuruyup bi azıyo kalan heryer çöl. böyle ülkemi olur lan. böyle sultanlıkmı olur. kuma sultan olcanda ne olucak. bırak git yaa