''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

3 Aralık 2010 Cuma

Çok Duygusalım Bugün

Valla öyleyim. Ha sorucan niye öylesin lan diye?
Bende cevap vericem hemen
Okul bitiyo arkadaşlardan ayılcaz yakında son sene falan dicem sende vurucan sağıma bi tane. Haklısında. Zaten bu yüzden diyil. Bşka sebepden dolayı...

Blogu okuyan epi topu 3 maksimum 4 kişi olduğu için çok açık konuşcam yok biri var falan diye diyil. Direk çatır çutur isim vercem. Problem olur mu? Hakuna matata birader!

Hep dilara yüzünden böyle duygusalım.. Şimdi siz ve dilara dicek a a niye böyleki bu dicek..
Dur dur deme. yada de.. dedin mi?... Dediysen söyliyim.

Valla sen süper bi insansın be. Cidden. Ben o kadar ipnelikler yaptım sana o kadar kötü falan davrandım uzunca bi süre yaptım hemde sen hiç önemsemedin. Yani önemsemedin derken anladın sen. Hiç umudunu kesmedin benden. Hiç 'geçmişte iyi biri vardı..' olarak görmedin beni. Yani benim bildiğin görmedin. Zaten görsen şu anda böyle olmazdık heralde.. Dimi? Olmazdık bence. Ha sana karşı büyük hatalarım oldu tabi. İftira falan attım sana hep çok bencilsin diye. Heheheh. Hiç kızma sende güldün bence. Gülümsedin en azından... Bari bi üfff demişssindir be. Bari onu de artık. İnsan olan der. Demezsen üzülürüm kırılırım. Neyse yok yok yalan söylemiycem burda. Ama gülsende iyi yani.

Neyse ne diyodum heh hiç 'bir anı' olarak bakmadığın için binlerce kez teşekkür ederim sana.
İyiki var oldun. Cidden. Yoksa kimle uğraşırdım ben bi sene boyunca. Baya kahrımı çektin. ÇEKİCEN TABİ YOK BİDE ÇEKMİYCEN CIK CIK CIK... aman sanki sen sütten çıkmış ak kaşıktın.. Bakma öylee. Neee?! Ya dilara tamam yaa tamam sen haklısın evet. Tamam tüm hatalar bende. Tamam allahta benim belamı versin gidiyorum ben... Evet en bencil benim tamam. Hep benim yüzümden oldu hep ben değiştim. Ya tamam offf.... .... pis ayna....

Yazdım yıllık kısmına. Altına imzamı attım. Kapattım sayfayı