''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

1 Aralık 2010 Çarşamba

Çok Garip Durumlarda Kaldım Anne Yetişte Kurtar

Ula sınavamı ne çalışıyoduk napıyoduk ya sınava çalışıyoduk ya muhabbet ediyoduk. Ama dur bakam 7 nolu bölgenin cevabı ne falan diye muhabbet ettiğimize göre coğrafya sınavı sonrası olması lazim. Demekk altıncı ders falan.

işte dilara yaman ben falan oturuyoruz yaman dedi ben birinden hoşlanıyorum nasıl açılcağımı bilmiyorum..

abbaaw demez olaydı bir dedi pir dedi. dedikten sonra nası bi muhabbet döndü nasıl bir değişiklik oldu.
bana bişey oldu bi anda. bi ilişki uzmanı gibim böyle yap söyle yap böyle di şöyle di bunu yi falan dedim. baya baya dedim bunları. böyle şeyler konuştum ben. o diyil işin en ilginci 'dinlediler' lan. zerre bilgim yok ilişkiler konusunda herangi bi tecrübe falan ama konuşunca baya baya dinediler lan. hmm falan dediler yorum morum yaptılar. cok acayip lan. insanlar ben konuşunca dinliyo. ama böyle bugun böyle yaptım şöyle yaptım falan diyince dinlemiyolar banane lan senden diyolar ama böyle yap şöyle et diyince dinliyolar. nası iş lan bu. çok acayip..

neyse konu benim dini imanı dağıtıp kendimi kaybedip salyalar saçarak böyle şeyler söylemem. neler diyorum ama. allahım allahım böyle karadan karaya füze rampası gibiyim. fiççuuuuv piççuuuuv ordan burdan yardırıyorum ama nasıl anlatıyım su gibi . votka redbul su gibi. öyle yani.

o anda biri dese anıl gel kitap yazıcan o kapıdan koşa koşa çıkar bi yere oturur 'ilişki uzmanı' sıfatıyla böyle arka kapakta kadın ruhunun ıcığınından cıcık turşusu yapmış turşu suyunda makarna yapıp yemiş yazar olarak gecicem sanki. o derece. sonra bi süre ben iyice gaza gelip böyle ulan ben ilişkilerden anlıyomuşum lan baya falan tavrinda gezdim bi on dakka. sonra geçti. ama aklıma geldikçe korkuyorum.

bi daha yapmıyalım lan. allah muhafaza