''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

25 Aralık 2010 Cumartesi

Sadece n'abir de

Böyle uzaktan bakınca birine yazılmış gibi duruyo ama diyil. Zati yazının içeriğinden benim haricimde herangi bir üçüncü şahsa yönelik bir şey yok. Farkedenler farketmiştir ikinci sahsı kafadan atlayıp üç e geldim. O derece

Büssürü kişi yıllık yazıcan dimi anıl diyo. Yazmıycam lan. yazmak istemiyorum. bi daha ömrümde tesadüf harici yüzünü görmiceem adamlara yıllık yazmak istemiyorum. görüceklerimede yazmak istemiyorum. Rica ile iş yapmaktan yaptıranlara boyun eğdiğimden dahada nefret ediyorum. Ama şu anda bünyede zerre nefret yok. gayet neşeli günler tadında geçiyo şu anda. Test falan çözdüm. Gene çözcem. Üniyi kazanıcam. Defolup gidicem bi şehir dışı üniverstesine. bi kaç sene yaşıycam orda. sadece yaşıycam.

ama bu planlarımı anlattığım bi yazı diyil. tutulmamış büssürü sözüm var lan. hep ufak sözler. kimse hatırlamıyo benden başka. bende unutsam ya. yada unuttuklarımı başkaları hatırlayıp bekliyosa. varsa öyle bişey söyleyin lan çekinmeyin. valla..

cipse verdim kendimi. rafıl rafıl. yağlı yağlı. yavuz çetin büyük adam haa. platin saçlı karıların altında grand chrokee. duvarda ikibin onbir takvimi var. daha yeni yıla çok vardı oysaki. birazdan oturup aklıma gelen ilk altı kişiye yıllık yazıcam. geri kalana kafam girsin