''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

17 Aralık 2010 Cuma

Zıheley Zıheley

Zıleley zıleley giderim aman aman.

Yok yok bi yere gitmiyorum ama aldığım duyumlara göre giderim varmış. Profesyonel kamera diye bişey var lan. Düşünsene profesyonel. Yani onbeş yıldır fotoraf çeken makine gibi. İlk amotor sona çeke çeke evrim geçirip profesyonel oluyo. Kimlik kartı falan oluyo.
Düşün.

Aboow gözleri çok güzel dediğin kızın gözlerinin lens çıkması üstüne kızın gözleri güzel dediğin için beş dakika içinde beş kişinin kızdan hoşlanıyorum gibi davranması. İlginçlikler dünyası. Yeni programım. Flaş tivide çıkıcak.Yada çıkmıycak. Fiyatta anlaşamadık daha.

İnsanın sabit bir saç seklinin olmaması çok ilginç bir durum lan. Bazen diyorum keşke hayat çizgi filim gibi olsa. Japon çizgi filimi. Ama anime diyil. Ha anime severim ama hayatın anime olmasını istemem. Her tarafta ecik bücik yaratıklar falan. Ama saç sekli bakımından verimli topraklar. Ne güzel uçak düşüyo dünya yanıyo bunların saç hala aynı. Hiç öyle olamadım. Genelde eskiden o kadar sıkmazdıda odamın tam karşısında zebbellak boyu ayna olunca artık sorun ediyorum. Bide kış geldi her yerde su var her yerde yer yer yansımalar falan. Hep kendim var her yerde. Sevmiyorum lan!

Canı tatlı bişey istediğinde kesme şeker yiyen insan! Gel evlenelim lan. Çok mutlu bi yuvamız olabilir.

Babayı göbek atarken görmekten korktuğum için düğünlere falan gitmiyorum. Olmaz lan kabul edemem. Babamı göbek atarken göremem ben.
Göbek falan demişken onsekizime gelince gidicem dansöz çağırıcam sonra işçi haklarından emeğin sömürülmesinden falan bahsedicem. İnsanlar insanın göbeğini sömüremez lan! Karşıyım.

Msn aktif te müzik dünyasının kızıl saçlı ünlülerine Dave abiyi görünce bi mutlu oldum.
Son olarak penti reklamları çok korkunç lan