''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

29 Aralık 2010 Çarşamba

İnadına Ulan!

İnat diyilmi mutluyum lan işte. İnat diyilmi. Niye mutlu olmiyim ki hem? Beni sevenler var. Beni önemseyelenler var. Ne diye üzgün olayım ki? Mantığı mı var bunun? Benim yanımda bana destek çıkanlara mutsuz olarak mı karşılık vericem? YOAKH!

Benim için o anda orda olanlar için mutluyum lan! Sizin yüzünüzden mutluyum!
Kimse bana inanmadığında inadına inandım kendime. İnandım kendime çünkü benden başka kimse inanmıyodu bana. Ta ki onlara kadar. Sizin için varım lan artık. Varmı ötesi.

Gene harika bi gün yaşattılar bana. Çok saolun. Beraber içkimi içtiğim güldüğüm adamlar. Seviyorum lan sizi. Nasıl siz beni hak ettiğimden çok seviyosanız bende öyle sizi hak ettiğinizden çok seviyorum lan.

Dave abi diyo ya İn my hour of need.. You were there... Always
Now it's my turn to be there for you.. Always.. Always.

İnadına her zaman ulan! Ahahahaha! İnadına seviyorum lan! Yapabildiğim için Ben olduğum için Bu olduğum için seviyorum. İnadına seviyolar beni. Bu olduğum ben olduğum için.
Seviyorum hepinizi.

İhtiyacım olduğu anda.. Orda olanlar.
Orda olduğunuz için değil benimle olduğunuz için seviyorum sizi. Haha! Beni benden daha iyi tanıdığınız için her şeyimi söylediğimde bir kere bile yüz üstü bırakmadığınız için seviyorum. Beni benimle birlikte tanıyıp beni 'O OROSPU İNSANLARDAN' yapmadığınız için seviyorum.
İNADINA SEVİYORUM LAN!