''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

30 Ağustos 2010 Pazartesi

Beni Aşık Edin

Çabuk beni aşık edin olum. Platonik yada karşılıklı olabilir. Ama karşılıklı olursa ayırın hemen.

Hacı şöyle bi kamuoyu yoklaması yaptım millet yazıyo

'Aşkım hasretin belamı sikti' hoop izleyici topluyo takip ediliyo.

Millet yazıyo

'Her gün aynada senin yüzünü görmek başını hiç koymadığın yastığa sarılarak uyumak rüyamda seni görmek ama öpememek deli ediyo beni . çünkü ben seni .. ' hooop ay canım ah cicim boşver takma diye alıyo teselliyi alıyo ilgiyi

Adam yazıyo

'Bebeğim sen benim en değerli varlığımsın seviyorum seni' hoop alıyo sizin aşkınızı skiyim- aman bok var böyle cıvık cıvık konuşmaya baylıyosunuz zaten - amanda aman aşk böcekleri tiksinçsiniz siz. falan filan.

Olum napıyosunuz lan siz? Bi aşk karşılıksız olunca değerli oluyo acı çekince kıymetli oluyo acı çeken gerçek aşık oluyo ama sevgilisiyle takılan öpüşüp koklaşan vikvikleşiyo çirkinleşiyo çocuklaşıyo oluyo.

Sorarım size! Eyer bu mına koduğumunun puşt kavuşamayanları kavuşsaydı böyle cıvımıycakmıydı? viki biki diye gezmiycekmiydi? Yok abi biz öyle olmazdık diyenler var içinizde biliyorum. SİKTİRİN GİDİN! Hepiniz aynı bokun laciverti olucaktınız! Bende yaptım lan BENDE YAPTIM! Sevgilisine sarılıp koklaşan bi çift görünce bende bok attım! Evet suçluyum. Benimde sevgilim olsaydı bende yapacaktım. Öpmeyecekmiydim sevgilimi? Yemeyecekmiydim? Biblomu olcaktı sevgilim ha BİBLOMU olacaktı? Sen söyle bana okur haksızmıyım? SİKTİR GİT LAN SEN NE BİLİRSİN!!. Tamam yapıcaktımda insan gibi yapıcaktım. Sarılılcam diye kızın göğüslerinide ellemiycektim misal. -Yapan gördüm. Ahtapot gibiydi hayvan. neyşınıl cegropikte ahtapot ceylan yiyo sanırsın- İnsan gibi sarılcaktım durcaktım. Bu. AMA EY KAVUŞAMAYANLAR KAVUŞANLARA KUYRUK ACISIYLA BOK ATMAYIN! Bi gün kavuşanlar organize olup çok pis ağzınızı burnunuzu kırıcaklar söyliyim. Zati kavuşamayan bitmiş ölmüş ruh haline sahip insanlar olarak kılınızı kıpırdatamadan dayak yersiniz söyliyim. Adam olun oğlum. Coşmayın.

Bide bizene sizin aşkınızdan diyen tipler var. Ulan godoloş kendi platonik aşkını imkanın olduğu her yerde vici bici sevdim ama olmadı ühü ühü hayatımda kimse olmadı ühü neden tanrım adaletmi bu ühü ühü diye anlatmayı biliyosunuz. Milleti toplamayı biliyosunuz. Yapmayın. Etmeyin.

Hacı kızlar tarafından açılan blogların 10 da 4 ü kavuşamama konulu. Ulan iki sene boyunca nasıl kavuşamayıp mutsuz olduğunu yazmaktan bıkmıyomusunuz lan siz? Get a life ulan. Bak dikkatini çekerim bunu söyleyen benim ama cidden. GET A LİFE!

Hadi bu günün mottosuda bu olsun

GET A LİFE