''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

6 Ağustos 2010 Cuma

ilham perisi

bi ara ilhan perisi diye yazı yazmıştım. gençliğimde. orta okul zamanı. bi tek başlığı aklımda. saçma bi yazıydı. millet beyenmişti. gerçi orta okulda birinci falan olmuştum lan ben. vay be ne günlermiş. güzel günlermiş iyi günlermiş. ama hiç hatırlamıyorum. yok lan bok gibiydi kesin. iyi günnümmü olduki kötü günüm olsun?

iyiyi görmeyince kötünün kötülüğünü göremiyo insan. o yüzden kör olmak iyi bişey.
Gözlük takması gerektiği halde takmayan kişileri seviyorum. ama kötü duruyo diye takmayanları taşlamak isterim. vallada isterim. aarlık oluyo diye takmayan var bide görmeye deyer bişeymi var lan diye takmayan var. o ikincisi varyaa canımı alsın ölümüm onun elinden olsun.

ilham geldi derlerle. ipne lan o. hep eli boş geliyo. geçen gene geldi.

naber hacı nabıyon diye.
git bi yıkan lan leş gibi olmussun gene dedim.
oo yeni klasör ne var lan bunun içinde çakaaaal pislik seni dedi bana.
dedim ne pis bi perisin lan defol git gelme senin gibi ilham perisimi olur lan dedim kovdum bunu. pişman mıyım hayır deyilim.

bi dahada gelmedi zati. gelmesin lan. it