''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

27 Ağustos 2010 Cuma

özledinizmi beni doğru söyleyin. yada durun söylemeyin. cevabı biliyorum zaten

bu sefer kişi gruplarına göre giriş yapıcam. yani alternatif 3 4 giriş olucak yazımda. hade bakalım

1- naaber lan mına gül dalı soktuklarımının napıyosunuz. evet bi sik yapmadan mal mal oturuyosunuz dimi. kamyon ezsin hepinizi. küfürbazın bayrak tutanı ettiniz lan beni. küfürbaz sizsiniz bayrakta size girsin

2- vay naber lan kâfır! gene ne kâfırlıklar peşindesin!

3- ohov gene yarrak gibi adamlar olarak toplanmışşınız. günümü sikmeye geldiniz dimi!

4- naberin lan allahsızlar. ne çok allahsız dolmuş lan burası. tanrı güç kaybediyor

5- EN TARO TASSADAR!-neme lazım zeratul u falan görürsek-

bu kadar alternatif yeter. zaten yeterse ekime kadar yetmezse skime kadar.

hacı yağı ne pis bişeymiş bee. kokladıkça hatırladım. evlerden ırak. eskiden yeni hacı insanlar sürerdi bizde mal gibi bi bok sanardık. parfümden ve genel kozmetikten nefretim bu yüzden sanırım. bilemem bilmek istemem. içinde hacı yağı olan şeyler ilgi alanıma girmez.

kızlar çok acımasız olabiliyo lan. bazen iki kız konuşurken konuşan iki kızın yanında olabiliyorum. duyduklarım çok pis etkiliyo beni. ruh halim sıfırlanıyo birden. hele kızlar bi erkekle konuşurken dahada kötü şeyler olabiliyo. keşke kız olsaydın ne demek lan. yapmayın kızlar eylemeyin kızlar. bizide düşünün biraz

ezan okunuyo. abimi çarıyım yemek yiyelim. heryerden ezan sesleri yükseliyo lan.

dinimiz amin.

imana geldim
nerden geldin?
çevre yolundan geldim
o yol kapalıdır bu saatte
boş ver acelem yok.

abimle aramda geçmiş bi diyalog okudunuz.