''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

27 Ağustos 2010 Cuma

RAGE

hani biri size seni üzmeyi bende istemem yada bende üzülüyorum ama yapabilceğim bişey yok derse sakın ola inanmayın.

hayatta bundan daha büyük bi ipneliğin olduğunu düşünmüyorum biliyomusunuz. bi insanı bu laftan daha çok incitebilen ne olabilirki?

Bende üzülüyorum. Siktir lan. üzülüyomuş. bari şu anda bana doğru söyle be bari şu anda saygı göster bana. demek ister insan.

biri size sizi üzmek istemediğini söylerse asla inanmayın dostlarım-DOSTLARIM-.
evet sizi üzmek istemez. ama tabi daha büyük bi çıkar kendine dokunmuyosa. öyle zamanlarda ne kadar önemsiz olduğunuzu anladığınız andır. sana doğruyu söyliyecek kadar saygım bile yok lafını işittiğiniz andır işte. içten içe bunu söylerken üzgün görünmeye çalıştığını farkettiğiniz andır. biliyomusun hiç rol yapamıyosun diyip o an o yüzünü yere çarpmak istediğiniz andır.

yolda önünüzde yürüken gördüğünüzde omzundan tutup suratına güldükten sonra gelen arabanın önüne atmayı istediğiniz andır.

nolur ey insanlar. başkalarına bu yalanı söylemeyin. yada rol yapmayı öğrenin. ve bunu yapmayı öğrenene kadar siktirin gidin hayatımdan.

ne kadar çok gereksiz insanın çevremde olduğunu farkettim. yani arkadaş sayım 15 kadar falanken- ki ileti geçmişim meraba meraba dan ibaret olan insanlarıda kattım bu işin içine- bu 15 kişinin bile ne çok boş insan olduğunu anladım.

ve direk burdan söylüyorum msn de temizlik yaptım. gereksiz gördüğüm insanları sildim. şu an 4 kişi falan var.o 4 kişide görür görmez mesajı vurduğum insanlardır. kalanı sildim gitti gerek yok insan kalabalığına.

temizlik kriterimde şu oldu. konuşmak için selamı benden bekleyen adamı silerim hacı dedim sildim. öyle. eyer mesaj atmıyosam bilki silmişimdir. pişmanmıyım? yoo niye pişman olıyım lan.

bide melih o yüzden siliyosan benimde seni silmem lazim demiştin o ne alaka lan? gerçi büyük ihimal unutmussundur onu dediğini. önemli deel. bi ara gatto yapalım kahve içelim oruç saatleri içinde. günaaaah