''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

6 Ağustos 2010 Cuma

IT IS A GOOD DAY TO DIE!

Bu sözü benim gibi uzun yıllar star craft oynamış -yada izlemiş. evet abim oynardı bende izlerdim. Şu sıralar en büyük eylencem oldu abimi star craft 2 yi oynarken izlemek- kişiler bilebilir.

Protoss ların arbiter gemilerine tıklayınca derdi bunu. It is a good day to die!. Bende her duyduğumda helal beee işte asker dediğin böyle olcak derdim. Zati protosslar savasçı ırktır onurlu ve savaşarak olduğu sürece ölümü umursamaz ırktır koymaz onlara. böyle diyen adama koyarmı. koymaz tabi.

Ama konumuz protoss diyil. Konumuz Starcraft2. Sonunda 27 temmuzda oyun bilizird firması tarafından bize sunuldu 29 unda korsanı çıktıda oynadık bizde- yıhı yıhı-

Oyunun en üzücü tarafı sadece terran larla oynayabiliyoruk! bi arada 4 görew protoss larla takılma şansı veriyo ama en güzel tarafı bunu hikayeye çok iyi yedirmişler. hikayeyi kısaca anlatıcak olursam ilk olarak otoritenin zulmune karşı gelelim bi kaç artifac calıp köşeyi dönelim' den giriyosun oyunun asıl kahramanı raynor un zerg ler tarafından kaçırılıp yaratık yapılan sevgilisi kerigan'ı kurtarmaya kadar götürüyosun. -BEKLE KERİGAN MINA KOYMAYA GELİRYORUH! nidalarıyla gezinen tyrus'da cabası-

ama burda bi oyun incelemesi yapmıycığım. burda marine+medic kombosundan bahsedeceğim.

ilk oyunun en sevdiğim ünitesiydi marine ler. kıcı kırık akser. elinde bi otomatik tüfeği var oraya buraya sıkıyo en tırt düşman bile yiyo bunu. ama ben sadece bunun silah sesini çok sevdiğim için çok severdim. ama malesef pek kullanışlı bi ünite diyildi. bu oyunda bokunu cıkarmışlar.-özellikle hard modda- hala ne kadar boktan olsada yanına firebat ları medekleri bi dayıyosun ohoooop indiremediği şey yok. ortamın aazuna vuruyo. üstelik 'tarararararararararararararara' seside cabası. çok yaşa marine. no one lives forever!

buda ne güzel sözdür lan. bunuda viking pilotları söylüyo. çok sevdim lan oyunu. hele thor var.böyle voltran bozması robot. arnıld şıvarzeneger gibi konuşuyo.-dublajsız 'konuşmalarını' dinleyenler varsa bilirler bunu ancak- vad du yu nieed miea gibisinden.

neyse. bu kadardı. bekle lan kerigın overmind i skertmeye geliyorum.-gerçi ilk oyunda tassadar skertmisti. EN TARO TASSADAR!