''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

29 Ağustos 2010 Pazar

Hiç Yapmadıklarm

Hayatta hiç sağlam dayak yemedim ben. Nası yiyim amına koyim kavga olurdu ben höö diye bakardım uzktan. Hani böyle arkadaş sorarya şimdi iki kişi bana dalsa sen bana yardıma gelirmisin diye ben yok lan ben dövenlere yardım ederdim. 3 kişi olunca garanti azına sıçarız bende dayak yemem işte çabuk biter derdim. Bu zihniyette bi çocuktum işte nası dayak yiyim.

Sonra işte biri sana söyle gelip vursa naparsın derlerdi biri bana öyle gelip niye vursun ki derdim. Sonra annene küfür etseler napardın derlerdi demekle bişey olmaz derdim. -Ne pislik ne pişkin bi ipneymişim lan. o diyil nası cocukluk arkadaşlarım varmış lan benim. nedir bu atraksyon sevgisi gençler. bekleyin lisede saç sakal kontrolunde atraksyonun allahı var zaten. cet li filmi gibi muga goyham*1
-*1 brezilyalı şair. şiirlerinde toplumsal konuları ve acıları işlemiştir. bi gece çok içip mahallenin abisi adriyano pilavyer in karısına laf attığı için şişlenerek öldürülmüştür-

Bi gün biri beni çok pis dövsün istiyorum. ama yabancı dövmesin lan. yabancının sağı solu belli olmaz. dur dersin durmaz falan. beni tanıdık biri pis dövsün.

sonra hiç sarhoşta olmadım. yada oldum ama sarhoş olduğum için hatırlamıyorum. ulan kıllandım bak şimdi.

ben hiç adamda dövmedim lan. tabi ilk maddeylede alakalı bu. yani bi gün beni pis dövcek olana sesleniyorum bi arada ben seni dövyimmi la? az vurcam lan valla

millide olmadım ben.. konuşmak istemiyorum ama....

ve son olarak hiç yazılan olmadım. yazdım ama kimse bana yazmadı. yada yazdıda farketmedim. ileti gelmedi euhehe falan. yok yok yapmıcam bu espiriyi. ama yaptım.. olmadı yakışmadı. neyse cıvımayalım.

hiç osuruğuma çakmak tutmadım. bi gün yapıcamda kıçım tutuşur diye korkuyorum. zira tutuşmaya elverişli ortam. ehue euhe. neyse lan iftar vakti hoca bağrıyo yiyin la ipneler diye. kıramam hocayı. hoca dehhani bir divan şairimizdir