''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

7 Ağustos 2010 Cumartesi

hala uzaklardayım çok uzaklardayım

Kurtulamadım gitti. Biriniz istanbula gelin yarın buluşalımmı diyin lan nolur. Evden çıkarsam anca o şekilde çıkarım. Kim olursa olsun farketmez.

Sesim kısıldı zaten. Sıkıntıdan açtım lamb of şarkılarına eşlik ediyodum sözlerine baka baka wrath albümünde fake messiah ın ortalarına kadar dayanabildim. Orda ses gitti. Broken hands çalıyo gırtlağına kemik batmıs kedi gibi çıkıyo sesim. Brokeğğen hğeeeehdssss. Kısık olarak. Acı çekiyorum canım yanıyo. Bari fake messiah ın sonunu getirebilseydim. Getiremedim üzüldüm. Panda'da gitti zati göremiyorum kaç gündür. İnsanın bi kedi tarafından terk edilmesi üzücü bişey.

İnsanın kendini kediden üstün görmesi hatta onu evine alıp beslemesi falan dahada garip lan. Umut Sarıkaya da dayanmıştı bu noktaya. Çok hak vermiştim. Bu kediler ne ara burçin'in ezgi'nin hayatının odağı oldu lan. Kediye sorsan burçin cim iyisin hoşsun kucağında seviyosun ama benim atam vaşak onun üstü kaplan. Sülalemiz savanlarda antilop kovalıyo ben sizin yüzünüzden kucaktan konservede dardanel ton yiyorum olucak işmi bu? yarın öbür gün işim cıksa gitsem doğaya kovalanan antilop bile kıçıyla gülcek bana niye yapıyonuz bunu? demezmi? Harbi o diyil bide insan niye evime hayvan alıyımda besliyim der lan. O diyil apartman ne lan? Hayvanlar gidiyo oyukda kovukta yaşıyo biz tutturmuşuz 5 10 beton kutuyu üst üste koyalım üstünede kurumuş çamurla kapatalım içine girip oturalım falan. çay içelim içinde. ısınınca balkonuna çıkalım sonra sokakta kovuğunda yaşayan kediyide salalım içine mesut mesut yaşayalımmı demişler? eski çağlarda yasaşam tarihin akışı çok farklı olabilirdi.

Gelecekten çok korkan bi insanım lan. sihirli annem den falan görürdüm gelecek dediğinde hep böyle ışıklı mışıklı orasından burasından bişeyler sarkan kıyafetler giyiyolar. hep metalik renkli falan. herkes araba gibi geziyo. sırf bu yüzden korkuyorum gelecekten. geometrik desenli kazak yok misal. gelecekte kızıcaklar bu kazakları giyenlere. geliceğin punkçuları hep o metalikleri atıp kazakla gezicek biliyorum bunu. nerdenmi biliyorum? terminatörüm olum ben. gelecekten geldim. valla.hep ışıklı metalik kıyafetler giyiyolar orda.

zaman makinesi çıksa bi saniye ileriye giderdim lan heralde. olduda 10 yıl gittin ölmüssün. ha ordada bi tanıdığın gördü demezmi ölmedinmi olum sen diye. öldüğümemi üzüliyim durumu kurtarmayamı çalışıyım. zati müslüman milletiz cin bu çarpmaya geldi diye döve döve öldürürler beni. o yüzden temkinli temkinli saniye saniye giderim ben. ha bi saniye sonra ölüceksemde o benim sanssızlığım.

geçmişe gidip dedemi cocukken öldürsem ne olur lan?.. dedem ölceği için ben hiç doğmamış o yüzden geçmişe gidememiş ve dedemi öldürememiş dedem ölmediği için sevişip önce babamı sonra babamda sevişip beni meydana getirmiş sonra ben geçmişe gitmiş sonra dedemi vurmuş dedem öldüğü için ben hiç doğmamış ben hiç doğmadığım için dedemi öldürmemiş dedem ölmediği için sevişip babamı babamda sevişip beni meydana getirmiş bende geçmişe gitmiş dedemin karşısında silahla bekliyo olurdum... beynin skerdi dimi? büyükbaba paradoksu bu. çözeni direk fizik prof.u yapıyolar. ayrıca prefesör bence.

o diyil genç türksel mesaj atmış. içinde :) var. genç türksel bana içinde :) olan mesaj attı. sadece bu yüzden operatörümü değiştirebilirim. ha zaten kontorum yok bi kaç güne hattım kapancak telefonu en son ne zaman kullandığımı hatırlamıyorum ama olsun yinede :) içeren mesaj gerdi beni. yarın öbürgün sayın abonemiz kontorünüz bitmiştir:( arama yapmak için kontor yüklemeye ne dersiniz? :kaşları kalkık ifade-nası yapıldğını bilemedim- diye mesaj atarsa ciddi anlamda bunalıma girebilirim.

ulan bendeki wrath albümünde we die alone ve shoulder of your god diye bonus parçalar varmış yeni farkettim. daha doğrusu daha önceden farketmişimdirde şimdi gene farkettim. sevindim. hayat tesadüflerle güzel lan. bu arada burda napıyosun sorusuna 'hiç' diye cevap verilebileceğini öğrendim. valla hiç yapıyorum lan.

Dostum senle hiç yapmayı özledim lan. okul açılsada gene hiç yapsak.