''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

6 Ağustos 2010 Cuma

Şakacıktan

Eskiden ne güzeldi lan. her bok şakacıktandı. kavgalar falan. hiç bi şeyin dert olmadığı zamandı. her günün bayram olduğu zamanlardı. sorunlar sıkıntılar falan şakacıktan.

E tabi hayatta 'şakacıktan'. bi boka benzemiyodu lan. valla. o ne lan ölye. millet diyoya eskiye dönelim küçükken ne güzeldi falan diye. küçük insanları sevmem lan ben. öyle sağa sola koşuşanlar falan. aazlarına vurasım gelir. ulan çocuk yuvasında cocuk döven tipler oluyoya. her ne kadar karşı olsamda anlayabiliyorum.

maykıl ceksınmıyım lan ben tüm cocuklara iyi davrancam? onlar bana iyi davranıyomu? dur diyince duran cocuk benim için en güzel en mükemmel cocuktur. onu alırım sevgiden öldürürüm. o derece. ama dur deyince durmayan sürekli zıplayıp gezen oraya buraya koşan cocukları sevmem lan ben. o ne öyle. geleceği parlak diyil onun. taksimdeki 'yürüyen amaçsız gürüh' a bir yeni eleman o benim gözümde.

taksime hiç gitmemiş adamdan korkarım. yıllar boyu gitmiyo sonra bi gidiyo bi daha içinden çıkmıyo. bok var sanki. abi ben taksime hayatım boyunca 4 bilemedin 5 kez gittim diyen tipten tiksinirim. sordukmu ulan it! haa yeri gelir söylersin. 4 kere gittim zerre eksikliğini duymuyorum dersin gelir anlından öperim elinden öperim. dizlerine başımı koyup uyurum. o derece. o derece severim taksime az gitmiş adamı. ama taksime az gittim marjinalim ben adamını sevmem. kürekle dövesim gelir.

kürekle dövmeyi kim çıkardıyla allah ondan razı olsun. benmi çıkarmıştım lan yoksa? şu an hatırlayamadım. sordum. cevap bekliyorum. gelmedi. neyse. ama kim çıkardıysa büyük bi insanmış. her ne kadar başka kusurları olsada büyükmüş özünde. hadi büyük olmasın iyiymiş diyelim.

başıma gelen kötülükleri anlatıyımda biraz sosyal çevre yapayım düşüncesinde insanlar gördüm. gördüğüm gibi kaçtım. hiç biri yok şimdi hayatımda. geçen bak nooldu diye koşan tipler.

ölüm diyilde ölümden sonrası korkutur beni. sen o kadar genç tutmaya çalış krem mrem sür ilaç kullan sonra börtü böcük yesin. kurda kuşa yedirmem lan bedenimi! o diyil anlatamamak daha garip. diyelim bu gece öldüm kim söylicek lan öldüğümü. kamyon falan çarpsa anlarsın aha ölüyom lan dersin ama uykuda ölüm garip bişey. ya kimse söylemezse bana öldüğümü? olum nolur yapmayın lan öyle bişey. sağ ve sol omzumuzda melek varmış ya. ulan ortalama 50 60 yıl üstünde geziyolar bi kelime konuşmuyolar senle. bide bize antisosyal derler. gerçi şimdi nooldu lan zikipinti! dese bana. eşşedüüeee diye kalırım heralde. omzumu kessem gidermi lan onlar?

tabi bunların hepsi şakacıktan. ama ölürsem haber verin lan