''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

29 Ağustos 2010 Pazar

Küpe

Küpe takıcam lan. Deldircem kulağımı. Sağa 3 sola 1 tane. Halka. 3 ün nedeni 'aşık' olduğum 3 kızı temsil etmesi. 1 in nedeni bana aşık olan 1 kızı temsil etmesi.

sağa takmamın nedeni sağa küpe takan eşcinseldir geyiğinin amına koyyiyim ben siktirin gidin lan orospu cocukları görüşüm

sola takmamın nedeni sağ tarafta zaten küpe olduğundan

halka takmamın nedeni taş küpeyi sevmiyorum. bütün gey kılıklı popçularda taş var. bide ooohh ortam kız kaynıyo yeaah tipli abaza erkeklerde ve apaçilerde taş var.

en kısa zamandan yapıcam. üşenmezsem. yada biri beni vaz geçirmezse. bide dövme yaptırıcam. 20 sinden sonra. niye 20 bilemedim. ama öyle. 20 sinden önce sksen yaptırmam.

sultan süleymandamı geydi lan ipneler!!?
bilmem yatakta görmedim hiç süleymanı