''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

3 Haziran 2010 Perşembe

bloga gelen izleyici

çok garip bişey oldu lan. blogu yazmaya başlayalı 3 ay oldu o 3 ayda izleyici sayım hep 5 ti. bi baktım 7 olmus. 5 eşit değildir 7. garip oldu. alışamadım.

hayır işin ilginç olan kısmı kim la bu iki kişi? kimsiniz lan siz?! cok acayip bişiy lan. şimdi benim yazdıklarımı hiç tanımadığım iki kişimi okuyo lan? la bak yeni okuyucu benim hikayelerimi anılarımı falan arkadaş ortamında seninmiş gibi anlatıp prim yapmaya çalışma. bi boka yaramıyo çünkü. valla. daha ben bile bi yararını göremedim. ha anlatırda prim yaparsan banada anlat lan nası yaptığını. banada aa dur bakalım ne anlatıyo bi dinliyelim desinler. çok istiyom lan bunu. hiç 'çok önemli şeyler anlatıyo hamen dikkatle dinliyelim adamı' olmadım lan ben. hep bişeyler zırvalıyo olsun fon müziği gibi adamı oldum. oda ergenliğe kadar. küçükken sesim güzeldi-okul korosundaydım lan- ergenliğe girince sevişirken böğüren gergedan yavrusu gibi oldu sesim. artık fon müziği olarakda gitmiyo. ne zaman bişey anlatsam bi sus lan şu herifi dinleyelim adamı oldum ben. çok üzücü lan. şimdi bu iki yeni okuyucum beni tanımadığı için bilmiyo nası bi insan olduğumu. ben diyim tanıma lan zaten. zerre ilginçliği olmayan fotosentez yapamayan bi otum ben. öyle biriyim yani. bişey kaybetmiyon tanımayarak. ama bunuda okuyunca garipseme diye dedim zaten. o diyilde gelen izleyiciler yazıklarımı okuyomu lan acaba?

valla bence okumuyolar lan. cidden. kendi blogları olanlar sırf izleyiciler arasında gözüksün diye izleyici olup okuyomus gibi yapıyo. çıkarcı pislikler. nefret ediyorum lan sizden. cıkarınız olmasa yanıma ugramazsınız dimi. normalde yüzüme bakmayın ama ne zaman bi rafıls bi cubuk kraker bi ne bilim eti püsküüt gördünüzmü abi naber diye gelin yanıma. gelmeyin lan istemiyorum. yada gelin lan. çok yanlızım oğlum..