''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

19 Haziran 2010 Cumartesi

Yine yeniden tekrar bir daha bir kez daha ve again

Yine kendimi pc koltuğuna yayılmıs yavuz çetin abiden 'sadece senin olmak' dinlerken buldum. Hani diyoya sefkatli kollarınla sar beni bu gece istediğim aslında cok değil diye. hani diyoya 'sadece senin olmak istedim bu dünyada sadece sana ait olmak ask denen duyguyu yeniden kesvettim sadece senin olmak istedim' . hüzün falan diyil direk bı ağrı saplanıyo kalbime. bi an duygulanıyorum. ruhsuz duygusuz falan diyolar bana. hatta beni en iyi anlaması gereken heriflerden biri yazdığı şiire yorum istediinde aldığı yoruma karşı senin duyguların yoktu demişti. .. var lan. valla. sadece en yakın dostumla-belkide tek--yok lan tek değil ama en yakın- oturup sahile karşı bi bira içtiğimizde yada şu yavuz abiyi dinlediğimde geliyolar.

Sadece senin olmak istedim. çok şey istemedik lan. ne ben ne yavuz abi nede en yakın dostum-ööf böyle yazmak cok uzun melih lan işte melih- çok şey istemedik. sadece ait olmak istedik. ama olmadı. niye olmadı.. bilmem ama olmadı. olsaydı güzel olmazmıydı olurdu be çokda güzel olurdu. ama olmadı. napalım. olmadı. keşke olsaydı. keşke melihin hep dediği gibi sadece başımızı omzuna yaslayıp uzakları seyredebilseydik konusmadan. anti-kahraman-okunması gerken bi blog- ın dediği gibi sadece sarılabilseydik.. güzel olurdu. olmadı. olsaydı.

bazen yiyişen çiftleri görüyoruz onlardan olmicaktık. edepli edepli oturucaktık. birbirimizin etinden değil ruhundan beslenicektik. ruh eşi olucaktık. uzakta olsa bile uzak olmicaktı. ruhu hep bizle kalıcaktı. acısı kaldı. kalbim acıyo lan. duygularım olmayan duygularım incindi lan. keşke olsaydı olmadı olmiycak.

bu konuda sonsuza kadar yazabilirim gibi geliyo. ve nedeninide biliyorum lan. çünkü sana olan aşkımda bunun acısıda sonsuz gibi. ulan bak yavuz abi ne diyo' sadece senin aşkın avutur beni unutturur bana bütün dertleri' gülümsüyorum. sadece senin olmak istedim dünyada sadece sana ait olmak.

ve en güzeli ne biliyomusun kırgın değilim. üzgün değilim. pişman değilim. cok şey gitti benden ama belki asla tadamıycaam bi duyguyu tattım. iyiki tattım. tüm acıya değerdi be. hepsine. sadece sevmek bile yeterdi. olmasan bile sadece umudu güzeldi. hayali. olmayan gerçek bile güzeldi be canım. canım. bu kelimeyi duymak için nelerimi feda ederdim biliyomusun. bilemezsin tabi. ama emin ol kendimden bile vaz geçebilirdim. ömrümün yarısını bir kalemde silebilirim. sensiz geçen ömür neye yararki. sevdiğine uçmadıktan sonra kanat ne işe yararki?

lafı daha fazla uzatmicam sanırım. aslında içimde bu laf bu ses asla kesilmiyo ama bunları yazmakla bitiremem. imkansız. her an daha cok şey tadıyorum çüktü. ve çok ama çok çok teşekkür ediyorum sana. beni kendine aşık ettiğin için. bana aşkı yeniden keşvettirdiğin için. ve gerçek olmayan varlığınla bile beli gülümsetebildiğin için. Çok saol.

tek dileğim var. genelde nasıl olur bilmiyorum olmayınca nefret falan olurya kırıntısı yok. tek dileğim var mutlu ol.-birtek dileğim var mutlu ol yeteeğğr gibi. ama daha içten olanı- gerçekten mutlu olmanı tüm kalbimle istiyorum. sevdiğinin senin 'sevgilin' olmasını tüm kalbimle istiyorum. ve 'seni benim kadar sevebilecek biri'ni bulmanı istiyorum. hatta benden daha çok sevecek biri. mutlu olmak sana çok yakışıyo cünkü. belkide bencilliğimden. seni mutlu görmek benide mutlu ediyo çünkü. aşk garip bişey. acı verici olsada.

Mutlu ol...