''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

18 Haziran 2010 Cuma

Okul Bittimi la şimdi?

yok lan inanmıyorum. inanmam. ya ben okulu seviyodum. evet hemde baya baya seviyodum. sevdiğim herkes okulda benim.. bütün arkadaşlarım okuldan. tatil olmasın laan. nolur laa cok pis oldu simdi bu. üzüldüm laa

ama cidden yanlız hissetme mevzusu cok pis. tüm arkadaşlarım biyerilere gidiyo anne dediğimde annem bana e senide gönderelim falan diyo. öyle olmazki ama anne. benim gittiğim yerde can yoldaşlarım dostlarım olmicakki. banane yeni tanışıcaam adamlardan yemişim onları. bi kaç hafta sonra dönüp suratlarına bakmıcam hiçbirinin yemişim onları ben dostlarımı istiyorum. özledim lan sizi. daha gitmeden özledim. büyük ihtimalle bi iki gün içinde bulusup biyerlerde takılcaz ama olsun yinede gitmiş kadar özledim lan. okul kapanmasın olum yaa.

ne güzel heycanla çakışan boş dersleri cocuklar gibi sevinerek kutlardık hani. hani böyle beraber birbirimizin göbeene yatardıkda oolum adamın skine yatıyon lan nooldu cokmu sevdin yerini diye geyiğini yapardık hani böyle güldüğümzde göbeemizdeki adamın kafası ileri geri cılgınca gidip gelirdide bu sefer neye güldüümüzü unutup o kafaya gülerdik. yalan oldu lan şimdi onlar. olum okul güzeldi yaa

hani böyle hacı yazın buluşuruz falan deniyoya onların coğu yalan cıkıyo lan. valla. ama cıkmasın lan bu sefer. yazın buluşuruz dimi? dimi lan buluşuruz lan. buluşalım lan