''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

30 Haziran 2010 Çarşamba

Güzin Apla Köşesi

Bişey farkettim ben süper dert dinliyomuşum lan. Bunuda nası anladım söyliyim kendi kendime dertleşiyodum daha derdimi söylemeden anlıyodum derdimi. Dedim obaa bende iş var. Leb demeden leblebi. Yani iyi dert anlatamam ama iyi anlarım. İyiyim iyi. Valla bak

E dedim madem böyle bi süper gücüm var o zaman ne duruyorum hadi kullanıyım. İnsanlık yararına kullanıyım bu gücü! Tabi süperkahraman olmak kolay diyil. İlk bi kahraman olucan sonra bide süper bişey yapıp süper kahraman olucanda ismini duyurcanda kostum falan dikicende ilerleyen bölümlerde bi yardımcı bulucanda-yardımcı şart- sonra bı hatunu kendine aşık edicen sende ona aşık olucan ama süper kimliğin açığa çıkmasın diye kıcını yırtıcan böyle maskenin altından altından öpüşçen falan ohoo uzun iş. Bide zeytinburnundan süperkahraman cıkmaz olum. valla. yer sakat. düşünsede clark kentin kripton taşıyla zeytinburnuna düştüğünü. Sopalarla döverlerdi valla el kadar cocuğu. Polis falan kurtaramzdı. Gerçi kurtarsa ayrı bi dert bide polisten dayak yicekti. Üstüne bide ağlarsa tamam. Ağlayan cocuğu döverek susturmaya calışan tek millet bizizdir lan heralde. ühüüüü sus lan sus 'çotanaak' BÖĞÜHEEEEEEEEE ulan bak hala 'tekmevurtekmevur' 'ZÜHEEEE ZÜHÜ ZÜHÜ ZÜHEEEEEEEEE' ulan senin ben 'sağlısollugirişsağlısollugiriş' ........ Heh sustu sonunda oh beee. Bok sustu öldü lan çocuk nereye sustu. Neyse iyiki amerikaya inmiş süperklark.

Bende düşündüm benden böyle bişi olmicana göre dedim en iyisi süperbikahraman oliyim. Yani anıl sen süperbikahramansın yaaa. Yani süperkahraman diyil. Normal tırttan kahraman ama gönüllere taht kurmuş. Daha kolay. Evet evet süperbikahraman daha iyi.

Sonra bide süperkötüdüşman bulmak lazim ki kapışalım aksiyon olsun. Ulan düşündüm acaba bana nası bi düşman gider.

STRAPON KADIN? aboow yok yok sakat onu geç onu geç. İlerde dövüşmek zorunda falan kalırım mazallah. Gerek yok. MAKYAJ ADAM. onuda geç. GEYADAM. Yok lan ben gey dövemem korkarım. Ne korkak kahramanmışım lan ben. Nese sonraları işte ANKETÇOCUK a karar verdim.
ANKETÇOCUK: 17 YAŞINDA GENÇ ERGEN ABAZAN KÖTÜ KALPLİ ŞEYTANIN YARDIMCISI!
TAKSİM BAKIRKÖY GİBİ MEKANLARDA GENC KIZLARA Bİ ANKET YAPIYORUZ MEMELERİNİZ KAÇ BEDEN? Bİ VURUŞ KAÇ KURUŞ? GİBİ SAPIKÇA PİSLİK SORULAR SORAN Bİ HALK DÜŞMANI. BİRİNİN BU DERDİ DURDURMASI LAZIM AMA KİM? KİM BU PİSLİĞE DUR DİYEBİLİCEK? POLİSMİ? HAYIR? SİVİLSAVUNMA? HAYIR BUUU BUUUU 'DININININIIIIIIIIIN' DERTSKEEER! 'ben oluyorum bu'

DERTSKER TOPLUMUN DERTLERINI ÇÖZMEYE GELİYOR! ARTIK DERDİNİZ TASANIZ KALMIYCAK! ANAHTARSIZMI KALDINIZ HEMEN CİLİNGİR ÇAĞIRIR EVDE YEMEKMİ YOK HEMEN YEMEK HAZIRLAR ÜSTELİK YEMEĞE ORTAK ÇIKIP EVDEKİ PİS OTLAKCI KANKA EKSİĞİNİ BİLE GİDERİR! ACIL KORKAK DERTLERİNİ BİTİRMEYE GELDİM!

Evet sanırım böyle bişey oldu. Full siyah bi kostüm. Üstelik öyle vucudu sarıp hatları ortayada cıkarmıyo. Bol böyle tam rahat ediyosun. Önde DS yazıyo amblemi sen hayal et artık 'yıha yıha terbiyesiz gülüş'

Tamam lan oldu bu iş işte. Hadi ben milletin derdini çözmeye gidiyorum.

Bu arada güzün apla köşesi ne alaka dersen eyer senin sorunların dertlerinde varsa yorum falan at çözücem-ulan 7 izleyicim var onlardan en fazla 2 si yazıcağı için söylüyorum bunu. bu kadarda işgüzar bi kahramanım. dediğim gibi süperkahraman diyilim 'SÜPERBİKAHRAMA'NIM.

DERTSKER DERTLERİ ÇÖZMEYE GELİYOOO!

Tu bi kontinyıd.

Yeni bölüm

Coming soon
-bi arkadaş bunu 'komik son' demek sanıyomuş. flim gelince gidermiş cıkısta ulan bunun neresi komik dermiş. öptüm o arkadaşı.'arkadaş lafın gelişi sana asla 'arkadaş' demem bilirsin