''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

28 Haziran 2010 Pazartesi

Cennetin Girişi

Cennetten geldim. Ulan aslında genel bi sonis yazısı olucaktı bu böyle etrafta metalikadan konusan köfteci abiler falan olucaktı-vallaha gördüm duydum- böyle her yerde pis metaliklerin olmasından bahsedicektim falan ama yok lan vaz geçtim. Sadece Megadeth den bahsedicem sanırım. Ulan yok böyle bişey yazarken bile hala heycanlanıyorum ya.

Orgazm lan işte ötesi yok. Resmen stadı dolduran binlerce megafanla beraber Dave abiyi Chiris abiyi alıdk seviştik. Öyle bişey. Şimdi siz gene aha sapıklığa vurdu sevişme falan diyo diceksiniz bende size SİKTİR LAN! diycem. Çünkü bok anlarsınız lan bu duyguyu. O ortama girmeden bok anlarsınız. Son 20 dakkayı soundcheck olduğunu bildiğiniz halde her gitarın cın senisi duyduğunuzda yeaaaah diye bağırmadan bok anlarsınız. O sahneye vuran dumanı görmeden bok anlarsınız. Ve ilahınızı o sarı kabarık saçları beyaz gömleği beyaz megadeth yazılı terlikleri mavi jeanı ve beyaz spor ayakkabılarıyla karşınızda görmeden bok anlarsınız anlıyomusunuz beni bok anlarsınız.

O an gördümya onu. Bi sevgilinin kucağına atsam kendimi bu kadar mutlu olmazdım. Sevdiğim kişi bana canım dese böyle sevinmezdim. Abime sarılıp heycandan dave abiyi öpemiyorum diye abimi öptüğümdeki hazzı kimse yaşatamazdı lan bana. Dave abi ordaydı lan. Bize bakıyodu. Bizi işaret ediyodu. 10 BİN KİŞİLİK Bİ BİZ! Koca statta echo yaptırabilicek kadar bağıran BİZ e bakıyodu. Bana bakmasa bile BİZE bakıyodu lan işte. ordaydı kanlı canlı duruyodu. Elinde gitarı vardı duruyodu böyle. Headcrusher'la girmesini bekliyoduk biz. Girmedi. ULAN HOLY WARS la girdi. HOLY WARS LAN! biz en son calar derken köpekler gibi girdi Holy'le. Olduğum yerde kaldım böyle. Sonra etrafın dönmeye başladığını farkettim. Moshpit. Artık kimse tutamazdı beni. Olmam gereken yerdeydim. Ruhum ait olduğu yerde. Dave babanın huzurunda benim gibi pek çok ruhun dolaştığı yerde. Sypmhony mi dersin hangar mı dersin sololar havada ucuşuyo gırtaklar parçalanıyo. Ve kimse şikayetçi değil. Herşey o anı dahada mükemmel kılabilmek için. Metalikaymıs. GÖTÜMÜ EMSİN O. Megadeth in yanında alt grup olamazdı lan. İpne organizatörler. Neyse. Ulan o diyilde hele bi in my darkest hour calmadımı. O an herşey bitmişti işte benim için. O an dünya umrumda değildi. Sadece BEN DAVE ABİ vardı. Bana o saatleri yaşatan aklımda bile değildi. O an hissetiğim şey.. sanırım.. evet. HUZUR. tam anlamıyla Huzur. Ne bi saat sonra göriceğim SLAYER nede skimde olmayan metalika. sadece Dave abi. O feel so cold very cold no one cares for me diyişi varya iliklerimde o soğuğu hissettim lan! Üşüdüm lan! O 10 BİN kişiyle beraber üşüdük o an.

did you ever think i get lonely
did you ever think that i needed love
did you ever think to stop thinking
you're the only one that i'm thinking of.

dedik ya hepimiz aldatıldık o anda. hepimiz isyan ettik.

but oh how i lived my life for you
still you'd turn away
now as i die for you
my flesh still crawls as i breathe your name
all these years i thought i was wrong
now i know it was you
raise you head, raise your face your eyes
tell me who you think you are, who?

dedikya DAVE Babanın derdine dert ortağı olduk.

Ulan benim için big four yalandı. Big four diyildi o. BİG THREE AND GOD dı o konser. Ve evet arkadaşlar.

O gece orda tanrıyı gördüm.

Bize bakıp gülümseyen tanrıyı.Üstümüzden geçtiğinde delicesine bi şaşkınlık ve boyun ağrısı bırakan tanrıyı. Megadeth i gördümya sevgilime kavuştum ulan ben! Sevdiğime kavuştum! Benden mutlusu yok lan artık!