''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

30 Haziran 2010 Çarşamba

DERTSKER İLK MACERA

HAYATIN İÇİNDEN BİR KAHRAMAN!

Evde uyuklarken bir gümbürtü sesiyle hıyıhh diye kalktım yattığım yerden. Yanağımdaki salyayı silmemle noolyo lan diye cama atlamam bir oldu. Bir bombamı? Bir kazamı? Hayır çok daha önemli bir şeydi. Benim dişime göre bir sorun. GÖKGÜRÜLTÜSÜ!

Gökgürültüsü yağmurun habercisiydi ve yağmur ıslanmamak için duvar kenarına tıkışan insanların cafelerde yiyişme fastları yarım kalan ciftlerin ve en önemliside ıslanan saçlarını şekile sokup sokaklarda deli gibi kolan veletlerin habercisiydi. İlk ikisi o kadar önemli değilde ücünsücü çok büyük bi dertti. Artık duramazdım. Görev beni bekliyodu!

Hemen süperseksi köstümümü giydiğim gibi atladım münübüse. Evet daha kendi süper dertsimobil imi alıcak parayı bulamamıştım. O yüzden hala münübüsle yolculuk ediyodum. Ama bu halktan biri imajım için çokda iyi bi durumdu. Yağmur iyice azmaya başlamıştı. Etrafta yağmurda oynaşan gencleri görebiliyordum. Bu iyiye işaret değildi. KAPTAN BİRAZ DAHA HIZLI! dedim SUS SKERİM! dedi. Şurdan bi kişi dedim tamam dedi. Bu onla son konuşmamız oldu. Devam etsek dövücekti çünkü. Ama sakın korktuğum için sustuğumu sanmayın. Sadece yardıma ihtiyacı olan insanları bekletmemek için. Valla lan. Cidden.

Neyse son durağa geldiğimde durum vahimler vahimiydi. AMAN ALLAHIM O NE MANZARA! her dükkanın tentesinin altına sığışmıs insanlar ıslak ıslak el ele tutuşan ciftler. AMAN TANRIM KALBİM dedim. kalbim sızlıyordu. Çok atik bi hareketle koştum sarıldım bi tanesine öptüm herşey gecicek korkma dedim aayy sapıkmısın bee dedi dedim yooo kahramanım. süperbikahramanım. erkek arkadaşı geldi defol git lan burdan dedi. Bi daha başınız sıkışırsa beni aramayın lan dedim. Taş attı arkamdan. taşı nerde bulduysa. Manyak herif. Yağmur altında bi çift gördüm sonra. Hala oturuyolardı. Gittim yanlarına dedim manyakmısınız zaatürre olcaanız lan deliler dedim gidermisiin dedi hatun. Dedim SIS LA! sağlıın için çalışıyoz burda çırıfıt. Güç bela bağıra bağıra altım bunları kuru bi yere. gerçi erkek arkadaşının deli galba istediini yapalım gider demesininde etkisi olmuştur. sonra ben bunu duyunca bunları ilk kuru bi yere aldım. sonra ayaamla su attım üstlerine kaçtım sonra. ne yaptılar bilmiyorum. ama kızın aayyy dediğini duydum. Mal lan bunlar. az önce yağmur yağarken ses cıkarmıyolar biz atınca ay oluyo. hiç birini kurtarmıcan aslında. töbee töbeee.

Ve en sonunda sokakta saçları mohikanımsı veledi gördüm. Dedim aha bölüm sonu boss u. Atladım üstüne. Dedim yavrum naapıyon sen. AMVA BIRAH AMCA dedi. Dedim sus. kolumla silmeye başladım kafasını. bu çırpındıkça bastırdım ben. amcüeeeee amcüee bırah amcüeeeee diye zırlamaya başladı. ama işe yarıyodu. kafanın kurulandını hissediyodum. sonra kafamda bi acı hissettim. herşey bitti sonra.

Babası gelip kafama tabelaylan vurmuş. dükkan tabelasıylan. evde uyandım ben. üstümde ne olur ne olmaz diye evin adresini taşıyodum. dövdükten sonra taksiye koymus eve yollamış..

VE BİR GÖREV DAHA BÖYLE BAŞARIYLA BİTMİŞTİ.