''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

4 Temmuz 2010 Pazar

Nerdesiniz Emolar?

Bunu söylicemi düşünmezdimde özledim lan emo ları. valla apaçhilerden daha bi hoştular. en azından kontrol altında tutmak kolaydı onları. nereye gittiniz lan? hep size karşı bi nefret beslemiştim hepinizin yanıp ölmenizi falan dilemiştim ama bu şekilde olmazdı ya. sizi bitiren apaçiler olmamalıydı. çıkın durduğunuz yerden lan hadi lan kırmayın beni.

aranızda 'güzel' denebilecek olanlar bile vardı lan. tabi emolara güzel demek büyük risk lan. güzel 'adam' çıkarsa baya travma yaşıyosun.-travma diyince trenvay geldi aklıma neden bilemedim.

o diyil dün saatin 10 bucuğu konserden cıktım trenvayla eve dönücem. ama daha trenvayde diyilim tabi. işte 'dostlar' var yanımda birinin biniceği durağı ararken otobüsü geldi daha durağı bulmadan bi aksiyon koşturmaca falan. ben otobuse el ediyom ustaaa dur ustaa koooş hacı koş durma diye bağırıyom falan. taksi durdu taksimi lazim dedi.-gereksiz ayrıntı- sonra bu bindi otbüse dieri dedi sen durağa git kaçırma 20 dakka kaldı. o yırmı dakka azıma sıctı benim. ulan taksimin alt kısmından hızlı hızlı yürüyorum arada koşuyorum falan. heryer karanlık. klip gibi. öyle kosma yürüme karışımı bi şekilde beşiktaş stadının oraya kadar geldim küçükçiftlik parktan. saat falanda yok telefonun saati bozuk bakıyorum 6 diyo bana. beni bi korku aldı. ulan kaçırırsam başka dönüş yolu yok. babamı arayıp yormakta istemiyorum. sonra bi ton laf yicem falan oda var. dedim hacı koş başka yolu yok. beşiktaş stadından trenvay durağına kadar koştum aralıksız. koşuyomda koşuyom koşuyomda koşuyom ilerde ışıklar var 20 saniye diyo benim 20 saniyede iki tane ışık geçmem lazim dedim kaybetçek vaktin yok olum koş ilk ışığı geçtim 6 saniye kalmıştı 2 saniye kala ikinciyide geçtim geçerken trafik ışığına sağ el ayasını sol yumruk kenarına vurmak suretiyle yapılan el hareketinden yapıp nooolduuu ha haaa diyip koşmaya devam ettim.

en son güç bela attım kendimi durağa oturdum. nası terlemişim. leş gibi. cannibal corpse konserindekinden biraz daha az terledim.kenıbıl yani sen düşün. baya terliyim demek o. böyle gömlek sırtıma yapıştı falan

iste arkadaşı aradım dedim buldunmu otobüsü dedi buldumda senin para bende kalmış. akbil güzel icat. dülülü diye basıyon geçiyon. gerci o saatte akbilimde olmasa bi yerden atlayıp girerdim o durağa kimse kusura bakmasın. trenvaya oturdum arkamda bi adam cocuğuya duruyo karısı falan var. cocuk bir bağırıyo bir bağırıyo. bide anlamsızca bağırıyo. dadadadadadadadadada euhehehehehe dadadadadadadada diyo falan.yanında bi yaşıtı var oda ehehe dili dili dili dili diye başladı. benim kafa zati dağalmıs bide yorgunum. nası küfür ediyorum. en son dayanamadım söyledim ustam saat 12 olmuş buda kafa yaaa dedim pis pis bakti. dedim akşam akşam şimdi kavgada atp yakmıyım. gerek yok. elimde kalıcak sonra. döndüm önüme. cocuk daha bi ısrarla euheheeheh diye baarmaya başladı. ipne velet.

vurucam kafasına o olcak. işte bide kız cocuğu vardı bunun arkadaşı anne bize gelsinler nooluuuuur diyo. o an anladım bi kız cocuğu nolur dememeli. yada bana demesin. ulan bana öyle nooluuur dese valla cocuğu alır götürürdüm arkadaşına. çok etkilendim üzüldüm. bu noluur dedikçe ben bi kötü oluyodum. ayak üstü kendi bug umu buldum. nolur a gelemiyomuşum. ama ufak kız noluruna. bu arada kimse cocuk taklidi yapıp nolur demesin uzun süredir sakladığım kürekleri çıkartırım!

işte sonra indim trenvaydan eve geldim falan. sözün özü emolar size noldu lan nereye gittiniz siz?