''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

27 Temmuz 2010 Salı

Oooooh mieeees

Harbi ooooh mieeees lan. Az önceki biriyle konuşmaya ihtiyacım var yazısını yazan bana bakıyorum şimdi. Götümle gülüyorum ona. Gerçi biriyle konuştum. Hemde insan bu sefer. kedide diyil. Sahi pandaya ne oldu acaba göremiyorum kaç gündür.

O diyil keyfim inanılmaz iyi şu anda. Biraz uykum var sadece. Onun dışında kandil simidim var. Boş kandil simidi kutusunun dibindeki susamlar var sonracıma uludağ limonata var. En güzelide bi başkası tarafından yapılmış bi playlist var. Çok yaşa rock fm ve heavy time! Sayenizde gene mutluyum. Mis gibiyim. Dur limonatamdan bi fırt alıyım oeeehh.-Bunu eş zamanlı yaptım. ayarladım hem yazdım yazarkende söyledim- söylemem bittiği anadada koydum noktayı-öyle biriyim çünkü ben. anında noktayı koyabilirim. Yaparım. Bilirsiniz. Noktayı koyabilirim. Ben aniden nokta koyabilen mutlu karnı tok limonatası olan ve götüm götüm annesinin gelip anıl had bakihismhsmsmsn-aynen böyle diyo. hadi tamam bakıy'dan sonra sürekli ve kesintisiz bi fısıltı. anne naapyon!?!- demesinden korkan biriyim ben. Bil bakalım ben kimim?

Yazdım gugula. Aradığınız sonuç bulunamadı dedi.Gugul bile bulamıyosa beni gerçekten kaybolmuşum. Ama umrumdamı limonatam var keyfim yerimde ve müziğim güzel!


-sen söylemeden kendimi ele veriyim. ....yazdım arama çubuğuna ve enter a bastım esprisi umut sarıkaya'ya aittir. ama telif hakkı isticeeni sanmıyorum. istersede limonatadan başka bişey vermem ona euhulehehlehelehelehe


-MINA KOYİM SUİCİDAL ÇALIYO LAN SUİCİDAL ÇALIYO LAAAAAAAAAAN


-saat 1.30 da gelen kral 2. edüt- ADAMLAR FUCKİNG HOSTİLE CALIYO LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN AGHAHAHAHA ÖLDÜRCEKELR BENİ MUTLULUKTAAN!