''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

27 Temmuz 2010 Salı

Biriyle konuşmaya fena halde ihtiyacım var

Şebnem ferahın-asla ama asla ama asla şebo dememeye yemin ettim. şebo ne lan? şebek gibim. şebo diceme şebek derim valla- içinde bu söz olan bi şarkısı vardı. senfoni orkestralı dividisinde söylüyodu şarkıyı.

O geldi aklıma. Şu anda onu dinlemiyorum. Çok sikko bi ruh haline sokabilir beni çünkü. Riske giremem.

Ama şu anda biriyle konuşmaya fena halde ihtiyacım var. Biriyle dertleşmeye.

Sarkının sözlerini bilen varsa yazsın lan. Niye guguldan bakmıyon lan tırto dediğinizi duydum. Öyle olmaz ama. Siz paylaşın bi okuyanım varmış diye seviniyim. Bide guguldan aratıp kopyala yapıştır yapmayın lan bildiğiniz kadarıyla yazın. Ne kadarını biliyosanız. Bilmediğiz yerleri doldurun. Hadi gittim ben. Yada gitmedim. Hep aranızdayım.

Mike Muir abi derki:

I'M SO ALONE
İN THE ROOM FULL OF PEOPLE

tam böyle diyildi ama ana fikri buydu. Ne güzel şarkısın alone