''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

19 Temmuz 2010 Pazartesi

DAYMBEG! ve hatta DAYMBAAAAEEG!

su son günlerde keyfim yerinde lan. böyle hiç bişeyin verdiği mutluluk vardı. güzel bi haldeydim. dün bi ara afallar gibi oldum. sonra topladım. ve bunuda hayatta en sevdiğim 10 insan arasında ilk 3ü zorlayan kişiye baya baya borçluyum. Dimebag abi.

Buna gençliğinde DİAMOND DARRELL diyolarmış- yani elmas derıl-okunuşuda türkçe olsun dimi- sonra bu demiş o ne lan kıırk gibim demiş DIMEBAG lakabını kullanmış. yani-dime=bozuk para bag=çanta. yani bozukpara çantası. yada kısaca bozuk para-

o derece güzel bi insan. 2004 yılında öldürülmüştü bilen bilir-AMINI IZDIRABINI SİKTİĞİMİNİN NATHAN GALE' İ ÖLDÜRDÜNDE YARRAKMI GEÇTİ ELİNE İPNE!-

neyse sinire gerek yok. bu güzel dünyalar güzeli abimizin peek çok büssürü büssürü fotosu var. ama benim en sevdiğim şudur


çok garip gelir bu foto bana. böyle huzur verir lan bana resmen. o gülüşü kısık gözlerinden bakışı iyice uzamış kırmızı sakalı-ki bu adamdır bana sakal uzatma sevdasını sardıran. ve bu adamın anısına ilerde kırmızıya boyanacak sakkalarım- saçları falan. -saçları öne dökülüyo bi enerji veriyo geyiği yapmayın dimebag' da o konularda hassasım skertirim-

neyse ben biraz daha pantera-damageplan-rebel meets rebel falan dinliyim. bu arada size çook güzel bi şarkı tavsiye ediyim lan
_damageplan-pride
damageplan-save me
damageplan-blink of an eye
bide pantera-5 minutes alone. dinleyin lan bunları. hatta arşiviniz varsa şöle gidin güzel bi pantera playlist yapın dinleyin. ha içiceğiniz bi sonraki birayıda dimebag a adamayı unutmayın.
R.I.P BRO!
DIMEBAG KİMMİ?
EYER TANRI GİTAR ÇALABİLSEYDİ..
ÖNÜNDE BOYUN EYMEK ZORUNDA KALICAĞI KİŞİYDİ