''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

23 Temmuz 2010 Cuma

Herşeyi bildiğimi düşünürdüm

Bir zamanlar herşeyi bildiğimi düşünürdüm. Ama Dave abininde dediği gibi

Bazen hayatla ilgili bildiğiniz herşeyin sizin sandığınız gibi olmadığını öğrenirsiniz

I Thought I Knew It All
Somewhere there's a reason
Why things go like they do
Somewhere there's a reason
Why somethings just fall through
We don't always see them
For what they really are
But i know there's a reason,
Just can't see it from this far

Maybe i don't like it, but i have no choice
I know that somewhere, someone hears my voice

I thought i knew it all
I thought i had it made
How could it end this way?
I thought i knew

Somewhere there's a reason
Why things don't go my way
Somewhere there's a reason
That i cannot explain
Just like the change of season,
Just may not be my turn
But i know there's a reason,
The lesson's mine to learn

_____________________________

Her şeyi bildiğimi düşünürdüm
Bir yerlerde bir nedeni var
Olayların niye böyle geliştiğinin
Bir yerlerde bir nedeni var
Bazı şeylerin niye olmadığının
Her zaman göremeyiz
Onların aslında ne olduklarını
Ama biliyorum bir nedeni var
Sadece bu kadar uzaktan göremiyorum

Belki beyenmeyeceğim, ama seçeneğim yok
Biliyorum biryerlerde birisi sesimi duyar

Herşeyi bildiğimi düşünürdüm
Hepsini halletiğimi
Nasıl böyle sona erdi?
Her şeyi bildiğimi düşünürdüm.

Bir yerlerde bir nedeni var
İşlerin benim yanımda gitmediğinin
Bir yerlerde bir nedeni var
Açıklayamadığım
Mevsimlerin değişmesi gibi
Henüz sıram gelmemiş olabilir
Ama biliyorum bir nedeni var
Öğrenmem gereken