''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

18 Temmuz 2010 Pazar

ölüm. ama benim ölüm

çok merak etmişimdir lan. ölmek nası bi duygu diye. yani mesela ölmeden yarım saniye önce ne hissediyosun. mesela yanan biri ölürken yanma hissi geçiyomu yada ne biliyim boğulan biri boğulmadan önce 'son nefes' verirken hakkatten nefes verebiliyomu?

yani tam can çıkma anı ne zaman. tamam boğuluyosun ama ne zaman ölüyosun. mesela ben boğuluyodum bi kere. gırtlağıma kiraz kaçmıştı. o an olum ölüyorum lan bildiğin. gidicem şimdi. sonra olmiycak benim için. garip lan diye düşünmüştüm. oha lan diyebilirsiniz ama cidden. yani o anda kafanızdan milyarlarca şey geçiyo. daha önce hiç düşünmediğiniz şeyleri düşünüyosunuz. evin en üst katındaydık. terasta babaannemlerde-babaaniii-oturmuştuk işte kiraz kaçtı falan. gırtlağımı tırnaklıyodum o sırada. bi an ölmekten kurtulmak için diyilde o acıyı sonlandırmak için aşağı atlamayı düşündüm. sonuçta ne zaman ölüceğimi bilmiyodum ama atlarsam en fazla 2 yada 3 saniye daha acı cekicektim. hem atladığım için salgılayacağım adrenalinden dolayı belki hissetmeyecektim bile. ama iyiki yapmamışım lan. yada belki keşke.. neyse.

ama yok yok. bu intehara eyilim olmaz dimi. yani ölmenin sorun olmaması intehara eyilim olmaz. zaten boşa yaşıyoruz lan ölsek ne olurki demek intehara eyilim olmaz. olmasın lan. ben intehara kalkışmış kişileri hiç sevmem. nefret ederim. bana göre en aşağılık kişilerdir bunu yapanlar.-tek bir kişi hariç- -

mesela aklıma geldi atladığında yere carptığın anda canın yanarmı? yada kafana bi silah dayayıp tetiği çektiğinde acı hissedermisin? kurşunun kafanı delip geçerken bıraktığı ısıyı hissedermisin mesela?

neyse ya sıkıldım ben. devamını getirmiycem. aşağı yukarı devamıda böyle ama