''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

13 Temmuz 2010 Salı

okuyucu blog güzelliği parametrik izometri haritası-görselsiz-

eveet çocuklaar bugunde kendi gizli bilgi kaynağımdan aldığım bilgileri paylaşmadan önce bı sıcıyım yaw...

YİHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

tuvalete gittim aynayla göz göze geldim ve yihaaaa diye bağırdım. ama korkudan bağırdım lan. sacım! banyo yapmıstım 2 saat önce kafamı havluyla hıfısı hıfısı diye kuruladım. sonra attım havluyu oturdum odama. şimdi odadan cıkınca aynayla karşılaştım. tiki emo saçım vardı lan. böyle yanlar kabarık üstü 3 sıra hale dikilmiş. ağlayarak yatağa attım kendimi ve bir süre ağladım öyle.

neyse ne diyodum hah. saçım hala aynı lan.düzelmedi. elimle düzeltmeye calstım. odada ayna falan yok gölgeme bakıp anlamaya calışıyorum. ama sanırım düzelmedi. neyse.


hah hacı daha fazla uzatmadan hemen dicem bence bi blogun izleyicisi ne kadar azsa o kadar güzel oluyo lan. bak misal ne kadar coksa onları kaybetmiyim aman seviyeli oliyim geyiğine giriyo diğeri banane lan isteyen okusun istemeyen okumasın alırsan ekime kadar almazsan skime kadar mantığyla yazıyo. nolyo samimi oluyo güzel oluyo. bunu dicektim. dedim gidiyim. hadi bay bay.

son olarak okursanız ekime kadar okumazsanız skime kadar. nası samimi oldu dimi. oldu oldu.skime kadar oldu. neyse uzatmıyım lan fazla. eyhe uhe. sıkılıyom olum cok yanlızım lan-acaba niye?-