''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Delisin Sen Deli HAHA HAHAHAHA HAHAHAHAHAAA

Deli değilim been deeeliiimm hayır deeliiiiiim! diye bağırasım var. Valla deli değilim lan!

Annem bi kaç gündür deli piskopat sapık muamelesi yapıyo bana(sapık dediim tacizci anlamında diyil sapkın sapmış yolunu kaybetmiş dana anlamında) ne zaman kızsa artık normal diyilsin sen biliyorum, oğlumuz piskopat oldu-oğlumuz piskopat oldu ne lan-piskopatth! falan diyo.

Eskiden az az arada arada derdi şimdi baya baya ne zaman kızsa diyo.Gecenlerde kahvaltıda yok yok öğle yemeyinde oturmuştuk-ayakta yiyemiyoruz- yemek yiyoduk. kabak yiyodum ben böyle sivilcelerimden açıldı konu annem hep suratıma gözlerini kısıp dudaklarını büküp biraz uzaklaşarak bakıyo sivilcelerin geçti sanki dimi diyo bende yoo daha çok arttı hatta diyincede geçti geçti eskiden böyle yara yaraydı artık diyil öyle falan diyo. bunuda anıl sivilcelerin azdı gene ilacını kullanıyomusun sen? soruna hee kullanyom cevabını aldıksan sonra diyo ama.

işte gene öyle bi gündü sivilcelerime laf attı falan bende ama ben seviyorum onları çirkin olmayı seviyorum dedim kendini çirkinmi buluyosun dedi dedim hee sadece bende diyil tüm insanlığın yakışıklılık normları çirkin buluyo beni dedim. böyle yüzleri ekşidi bi. insan niye öyle diyosun falan der ben öyle bekliyorum delisin sen piskopat bakkışı attılar bana. sonra ama çirkin olmak güzel çirkin insnanların etrafında az adam olur dedim iş o an koptu zaten. yok sen otobüste bile insanlara selam vermeden öyle oturusan-beni otururken hiç görmediği halde taklidimi yapmaya çalıştı olmadı tabi. gayet salakça oldu hatta- insanlar gelmez tabi yanına falan dedi. ondan babam girdi bişiler dedi falan ordan öyyle laf döndü dolandı benim piskolojime geldi. dedim konuşucaanıza bi piskolooa götürün o zaman dedim. götürcez zaten gitmen lazim hastasın sen hastalık bu kabul etmelisin dediler dedim hee biliyom hastayım ben normal diyilimki dedim daha bi pis pis baktılar yüzüme gene dedim tamam götürün o zaman piskoloğa gene gidicez dediler. bu yaklaşık 4. kez seni piskoloğa götürücez lafı oluyo. bi kere doktordan randevu aldık demişlerdi pazar günü gidiyoz demişlerdi dedim iyi gidelim. pazar günü geldi doktorun işi çıkmış sonraya attı randavuyu dediler. güldüydüm bende. biliyorum alayı yalan randevu falan. bizimkiler ona para vermez. hele benim için hiç vermez. o yüzden sıkıp duruyolar götürcez diye. bende diyorum eyi gidelim. sonra konu kapanıyo. biliyorum niye falan desem uhuu uzuycak gitçek.

ulan tamda suicidal'ımdan trip at the brain dinleyip kendime geliyo there is nothing wrong with that brain lafıyla haa bencede yok mike abi anlamayanlar utansın diyodum gene hasta damgası yedim. ulan deli diyilim lan valla lan. diyilim!

THERE İS NOTHİNG WRONG WİHT THAT BRAİN! WALLA LAN-biliyorum ingilizcede büyük i ler ı oluyo ama kim takar!