''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

19 Temmuz 2010 Pazartesi

ses kayıt cihazı

çok kısa bi süre içinde bi ses kayıt çihazı alıp-ses kayıt özellikli mp3 bile olur. zaten bendekinin ekranı kararmaya başladı neyi şeçtiğimi bile göremiyom aradan cıkar- yazmak yerine yazıcaklarımı kaydedip öyle vermeyi planlıyorum ama bunu bu sefer yapıcam lan. ilk fırsatta. acuk para geçsin. o diyil pc kaldırılınca yapamıcam kaldırılmadan yapmak istiyorum lan.

süper olabilir bence. yani emin diyilim. belki olur. belkide olmaz. ama olsun bence olur o yeter.

bu sabah gece attan düşmüş gibi kalktım lan. dün uyuyamadım zaten. daha doğrusu aslında işime geldi gece 3 e 4 e kadar yatakda sadece durmak. uyusam kabus görücem biliyorum. üstelik bu kabuslar öyle zıaaayh diye en korkunç anında uyanılan kabuslar gibide oluyo. korkunç şeyler diyil ama içimi bunaltıyo daraltıyo. hep geleceğe dair görüler. sabah kalktığımda gene at tepmis gibiydim. berbat bi halde. biraz duvardaki tabloyu inceledim falan. sonra yemekte annemle tartıştım. gene piskopat falan dedi bana.pis pis baktı böyle. ne istiyosun sen dedi bana. huzur dicektim demedim. desem iş uzuycak bi gün konuşmuycak benle sonra babam gelicek niye böyle yapıyıson senin yüzünden hep anneyle kavga ediyoruz dicek. sonra benim ruh halim iyice skim gibi olucak hiç gerek yoktu. hiçbişey demeden kalktım sofradan falan.

ondan sonra dedim bu böyle olmuyo gittim bozuk mp3den güç bela hatebreed i buldum supremacy albümünü dinledim baştan sona. 30 dakka sonra flapjack baslıycak lan. gidip onu izliyim ben. yakın bi zamanda beni sesli olarak dinlemenizi sağlayacaağğm!

sizden nefret ettiğim halde niye hala size çalışıyorum. bok size çalışıyorum kendime çalışıyorum ben