''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Temmuz 2010 Çarşamba

MSN BUGÜN TESTLERİ

Sıkıntıdan msn bugun testleri çözer oldum lan. Öyle büssürü büssürü test varda ben beyendiklerimi seçip çözüyorum. 10 soru böyle şıklar var uygun olanı seçiyon. Tabi bazen hiçbi seçenek uygun olmuyo o zaman sallamasyon seçiyosun tabi.

Geneldede hee harbi lan dediğim cevaplar çıkıyo bazılarınada gülüyorum. misal

-su altında yaşamalısınız sesin gürültünün olmadığı insanların konuşmadan anlaşabildiği hatta insanların olmadığı bi dünya. -ulan harbi lan ben istiyorum bunu. insan olmasa çok daha mutlu olurdum. ben insan olmasam ne biliyim sünger olsam yemin ediyorum daha mutlu olucaktım biliyorum

-ama bazende bu ruh halinden kurtulmanız için evinizi değiştirin falan diyo. aslında doğru evi değiştirsem güzel olabilirde parayı nerden bulucam lan tıtroloşko! sen vericeksen evin parasını tamam hemen değiştiriyim.

bazende sırf kendini pohpohlatan testler oluyo. işte şahanemisiniz falan diye. Kesinlikle Şahanesiniz çıkmıştı ehe ehe diye gülmüştüm.

karamsarmısınız çözdüm evet çıktı. kısa öz. karamsar gibi. genelde seviyorum bu testleri. bi kaç dakkanızı eylenceyle alabiliyo yihuu!

Ama sakın bunu bi arkadaşınızla beraber çözmeye çalışmayın. ömrünüzden ömür yiyolar.

söyle hadi a mı b mi c mi d mi?
-ama anıl hiçbiri diyilki?
Ya sen en yakını söyle işte
-hiç biri yakın diyil bana
ya o dördü arasından ilk seçiceğin işte
-üf anııl
allah binbir türlü belanı versin allah kaynar sular yağdırsın yağmur olsun aksın allah davul etsin çalanın olmasın!-bunu içimden dedim. ve harbi harbi demiştim. sinir etmişti beni.

insan gibi illa çözüdürçekseniz gidin linkini verin öyle çözsün sonra sonuçları paylaşın mutlu olun. kendinize yakın birine yaptırın sonuçlar aynı çıkınca dahada mutlu olun. 4 de 4 yaptıydık lan! üstelik 5 i denememiştik. denesek 5 de olurdu o kesin. kesin...