''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

19 Temmuz 2010 Pazartesi

ANGELRIPPER

HAIL TO MY BROTHA!

bugun size ilk defa bi blog tavsiye edicem lan. daha önce hep msnden falan tavsiye etmiştim bunları ama bu sefer ilk olucak.

birmelegikatletmek.blogspot.com

dostum!un blogudur kendisi. yada blogumsu. daha karar veremedi. baya bi ısrar etmiştik buna sende aç lan ayakkabıya sıkışan taştan bahset böcek ezmekten bahset mına kodumunun ciçeklerinden bahset diye. en sonunda ikna olduda açtı blogunu. devam etmesi için her türlü baskıyı yapıcam ben. şu anda tatilde o yüzden yazamıyo. ama yazıcak. sıkıyosa yazmasın. yazar yazar. yazıcan dimi lan?!

neyse ben bu blogu kullanmayı bilmediğim için öyle yok 'tıklayın' a tıklanınca açılan sayfa falan yapamıyorum üstten kopyala yapıştır yapıcan artık. yap lan!

Ama dur yapma. eyer yarrak gibi bi adamsan hiç girme bu bloga. peki şimdi sen sorucan nerden bilicem yarrak gibi bi adam olduğumu diye. eyer ulan ben aslında baya yarrak gibi bi adamım lan diyosan sen gir. sana uygun bi blog orası. ama eyer ben hiçte yarrak gibi bi adam diyilim elim yüzüm düzgün insanları seviyorum umudum mutluluğum var diyosan siktirolgetdıfakoutfofhiyı!