''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

17 Temmuz 2010 Cumartesi

Bir Tanrı Var

eskiden bi tanrının olmadığı düşünürdüm. Ama artık biliyorum bi tanrı var. Ve bu ne bi rüyayla ne bi mucizeyle nede stv yada kanal 7 sayesinde oldu.

Tamamen bi şarkıyla oldu. bu şarkı benim tanrıya inanmamı sağladı. bir tanrı var lan hakkatten dememi sağladı. tanrıya olan inancımı sağladı bu şarkı. bu şarkı ne mi?

İşte bu şarkı o şarkı.

Disciple - Slayer





Drones since the dawn of time
Compelled to live your sheltered lives
Not once has anyone ever seen
Such a rise of pure hypocracy
Ill instigate ill free your mind
Ill show you what ive known all this time

God hates us all, god hates us all
You know its true god hates this place
You know its true he hates this race

Homicide-suicide
Hate heals, you should try it sometime
Strive for peace with acts of war
The beauty of death we all adore
I have no faith distracting me
I know why your prayers will never be answered

God hates us all; god hates us all
He fuckin hates me

Pessimist, terrorist targeting the next mark
Global chaos feeding on hysteria
Cut throat, slit your wrist, shoot you in the back fair game
Drug abuse, self abuse searching for the next high
Sounds a lot like hell is spreading all the time
Im waiting for the day the whole world fucking dies

I never said i wanted to be gods disciple
Ill never be the one to blindly follow

Man made virus infecting the world
Self-destruct human time bomb
What if there is no god would you think the fuckin same
Wasting your life in a leap of blind faith
Wake the fuck up cant ignore what i say
I got my own philosophy

I hate everyone equally
You cant tear that out of me
No segregation -separation
Just me in my world of enemies

I never said i wanted to be gods disciple
Ill never be the one to blindly follow
Ill never be the one to bear the cross-disciple

I reject this fuckin race
I despise this fuckin place
....................................
Havari

Zamanın en başından beri parazitler
Sığıntı yaşamlarımızı yaşamak zorunda bıraktılar bizleri
Herkesin gördüğü birisi değil
Sanki saf bir ikiyüzlülüğün doğuşu gibi
Araştırcağım, aklını özgürleştireceğim
Bu zamana kadar ne biliyorsam sana hepsini göstereceğim

Tanrı bizden nefret ediyor, tanrı bizden nefret ediyor,
Biliyosun bu doğru ki tanrı bu yerden nefret ediyor
Biliyosun bu doğru ki tanrı bu ırktan nefret ediyor

Cinayet, intihar
Nefret bizi iyileştiriyor, bazen denemelisin bence
Savaşır gibi barışın için çabala
Hepimizin sevdiği ölümün o güzelliği
Beni meşgul eden bi inancım yok
Dualarınızın neden asla cevaplanmayacağını biliyorum

Tanrı bizden nefret ediyor; tanrı hepimizden nefret ediyor
Tanrı benden nefret ediyor

Pesimistler, teröristler diğer hedefi nişanlıyorlar
Küresel kaos kendini bu curcunadan besliyor
Kes boğazı, kes bilekleri, arkadan vur, buna adil oyun diyolar...
Uyuşturucu suistimali, insan suistimali, bi sonraki aşamaya geçiyor
Sanki cehennem heryere yayılıyor
Bense bu kahrolası dünyanın öleceği günü bekliyorum...

İnsanlar dünyaya yayılan virüs yaptı
Kendi kendini imha eden insan saatli bombalar
Tanrı olmasaydı da aynı kahrolası şeyi düşünür müydün?
Bu kör inançta kendini harcıyorsun
Uyan lanet olası! dediklerimi görmezlikten gelme
Benim kendi felsefem var..

Herkesten eşit şekilde nefret ediyorum
Bunu benden söküp atamazsın
Fark gözetme yok, ayırma yok
Düşmanların dünyasındaki "ben"im işte...

Ben hiçbir zaman tanrının havarisi olmak istemedim
Ben hiçbir zaman körü körüne takip eden olmayacağım
Ben hiçbir zaman o haç havarilerinden olmayacağım...

Bu kahrolası ırkı reddediyorum
Bu kahrolası yeri de horgörüyorum...