''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

21 Temmuz 2010 Çarşamba

İnsanoğlunun Yüz karaları

İnsanoğlunun tarihindeki en büyük yüz karalarını en büyük hataları en büyük kusurluları gözler önüne sereceğim bu sefer. Daha iyi anlayın niye nefret ediyorum tüm insanlıktan.

1-İSTİKLAL CADDESİ


Bakın efendim insan kaynıyo. Herkes bi tarafa yürüyo herkes bi kafe bulsamda doluşsam diyo. Peki sormazlarmı ey insan derdin ne diye? ne diye tüm gün yürüyon burda bokmu var ne bulmayı umuyosun diye? ey liseli genç kız ne bok yemeye her hafta sonu arkadaşlarınla gelip sıtarbaksı dolduruyosun herhafta gelince nolyo demezlermi?
ya sen sarı tişörtlü adam o tişört ne lan demezlermi? ya sen arkada kırmızı tişörtlünün ilersindeki elinde telefon tutan amcam derdin ne de bi elinde telefona baka baka yürüyosun. EY İNSANLAR NEREYE YÜRÜYOSUNUZ LAN BÜTÜN GÜN AMACINIZ NE LAN SİZİN?!?!

2-Gece Partileri



Derdiniz ne lan gece eylenmeyi seven insanlar? gece eylenilirmi lan? gece uyunur olum napıyonuz siz? illa eylencekseniz saat 1 de buluşun arkadaşlarınızla konuşun eylenin sonra saat 8 oldumu ayrılın sktir olun gidin evinize uyuyun. AMACINIZ NE LAN SİZİN?

3-Tek Sürmümlük Reçel


hakkında konuşmiycam bile..

4-Ben10


Napıyosunuz lan siz gençler? Kendinize gelin lan. Nolyo lan size! Bide oyuncakları çıktı bunların. Nolyo laan? Derdiniz ne lan? Zıbııv efektiyle gözünden bok atan sineğe dönüşen bi veledi izlemek çokmu eylenceli yazık yav. Bide ben10 im ben falan dedirtiyolar bunlara orda burda. Nolur yapmayın ya..

5-Dedeler
Resim koymaya elim varmıyo. Bilen bilir. O NE LAN O NE MANYAKMISINIZ NASI Bİ SAPIKLIKTIR LAN O!!

6-Lady Gaga


Abla ne diyimki şimdi ben sana yaa. Neyse bişey demiyim. Ulan bak gene aklım istiklale takıldı. BOK VAR DİMİ BOK VAR! ALLAH HEPİNİZİN BİN BELASINI VERSİN LAN. Bİ YIKILSA ORASI ALAYINIZ SUSUZ KALMIŞ ÇİÇEK GİBİ KURUYUP GİDİCEENİZ LAN!