''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

18 Temmuz 2010 Pazar

Resim




Toplam 4 duvardan oluşan odamdaki tek resim. duvarlarda duran tek şey. uyandığımda kafamı kaldırıp baktığımda gördüğüm ilk şey. direk olarak yatağımın karşısında.

genelde bulunduğum yerde resim falan bulundurmayı sevmem ama bu farklı. bu ayrı. bu anlamlı. evet anlamlı.

size çağrıştırdığı ilk şeyi tahmin edebiliyorum. özgürlük. ama benim için anlamı 'hapis'

siz kendinizi o kuş olarak görürsünüz dimi. merkezdedir. özgürlüğe doğru gider. beyazdır saftır. temizdir. özgürlüğüne az kalmıştır.

bense ordaki ağacım. tek başına kurumuş yanlız hastalıklı. terk edilmiş. özgürlüğe hasret ama asla bırakıp gidemeyen. etrafında ona benzeyen kimse olmayan unutulmuşluğa mahkum yanlız bi ağaç. tek belkide en yakın 'dostu' 'özgürlüğe' uçarken yapabildiği tek şey durup izlemek olan bi ağaç. özgürlüğün tadı aklını çelmiş ve belkide herşeyi unutmuş dostunun arkasından sadece bakabilen yanlız ve hasta bi ağaç.

-bu arada ilginizi çeker belki bilmiyorum. resim şu anda ceza evinde olan bi düşünce suçlusu tarafından yapılmış. ama benim alma sebebim bana özgürlüğü diyil hapisi hatırlatması. kim bilir belki yapan için bile hapisi anlatıyodur