''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

18 Temmuz 2010 Pazar

banyodan çıkmıştım ve seksi değildim

genelde banyo cıkışları cok seski olan bi insanım ama bu sefer öyle olmamıştı. gerçi baştan belliydi lan. banyonun yarısını buz gibi suda geçirdim. açtım musluğu ulan sürekli soğuk geliyo su. neyse diye daldım soğuk suya. dona dona küfür ede ede iki sabun attım baktım olmuyo gene küfür ede ede yarı köpüklü bi halde üstümü giyindim-yarı cıplak uu yeee- cıktım banyodan hala küfür ede ede. abim küfürlerime uyanmış

nası acılıyo yaa bu kodumunun sıcak suyu . akmıyo lan bu dedim. hğee? hmmss git balkona kambiyi güneşe getir dedi. mal mal ne dediğini anlıyamadan evin dış kapısını açtım. doğalgaz anahtarına bakıyorum. baardım burda öyle bişey yok lan diye. balkona çıkıcan mal dedi haa diyip gene küfür ederek çıktım güneş simgesine getirdim kombinin cevirmeli yerini. oh mis gibi sıcak su diye attım kendimi banyoya

Girerken bacağımı kapıya çarptım. ona küfür etmeye başladım. zaten sinirliydim bide bu. güya rahatlıycam diye banyo alıcaktım. bok rahatladım dahada gerildim. sonra tekrar soyun falan bekliyorum sıcak gelicek diye yok hala gelmiyo. mını skim diye diye akan suya yumruk atıyorum. etraf ıslanıyo falan. arada tekme çıkartıyorum ama zemin kaygan diye korka korka ufak tekmeler. en sonunda ısındı su bende beni rahatlatcak duju aldım. arada ikide sabun attım ooh mis.

sonra gene yarı cıplak ve yarı ıslak halde aynaya baktım. gözlerimde göz göze geldim. şöyle bişeydi



kodumunun sivilce ilacı nası sivilce ilacıysa skti attı gözlerimi. gözlerim kanlanır falandır eskiden şimdi gözlerim kırmızı oldu. bildiğin kızardı lan. ama kanlanma falan diyil. gene kanlanıyo. o zamanda şöyle bişey oluyorum



bu aralar bi az kanlı cok kızarık bı cok kanlı az kızarık arasında gidip gelen gözlerim var. ama genel olarak hakim olan renk tonu kırmızı. geçen gün asansördeyim-gecen dediğim ne zaman bilmiyorum ama geçmiş bi olay- kendimle tek kaldım. ayna var ordan. kendimle konuşuyorum nabıyon lan falan diye. olum lan bak aslında yakışıklıyız haa kendi karizmamız var diyorum. siktir lan diyo bana. bende euhehehe diyorum. o gün böyle gözlerime baktım bi. ne kadar kırmızı diye. sonra baktım aa gözlerim ne güzel lan benim böyle derinlik hissi var birazcık sanki baktıkça derinleşiyo gibi dedim. siktir lan dedi bu gene. doğrusun dedim. öyle bi gündü. bugun aynadaki ben konuşmadı hiç. daha doğrusu benle konuşmadı. oda küfür ediyodu.

saçlarım ıslaktı odama girdim kapımı kitledim slayer disciple açtım headbang yaptım. ıslak saçla headbang güzel oluyo. sakalımda uzadı iyice. çok yumuşak oldu lan banyodan sonra yeee. ama uzadı baya. kessemmi acaba diye düşündüm o an aynadaki ben telefonun ekranından bağırdı siktir lan diye. telefon kapalı ekranı siyah. acık olsa ışıklı oluyo kendimi göremiyorum. kapalı olunca kendimi görüyorum. keşke yansıma diye bişey olmasaydı. keşke gözlerim bozuk olsaydı lan. gözlerim bozuk olsa iyi göremezdim gözlük takmazdım. iyi göremediğim için mutlu olurdum. sizi görüpte ne yapıcam lan pislikler sizi.