''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

13 Temmuz 2010 Salı

uzaklardayım çook çok uzaklardayım

kurtköydeyim. soruyorum size kaçınız böyle bi yerin varlığından haberdarsınız lan!? haa!?! ha?!. üstelik bu yer istanbulda. aslında tam olarak istanbulda diyil. yani öylede. amaan en iyi olarak şu örnekle açıklıycam rivayete göre istanbul sınırları içinde kalıyomus ama evin balkonundan dışarı bakınca istanbul --> diye tabela var. öyle yani anlayın.

internet yeni bağlandı. bi aylık falan. bi ay daha burda mahsurum yani. bana arkadaş olarak bi abim bide kaplumbaam var. kabluu nabıyon kabluu! size kablumbaamdan bahsetmek istiyorum birazcık. evet kablumbaamın tam bi adı yok. genel olarak kermit ve bekroş diye çağırıyoruz. ve o bir kablumbaa. evet işte bu kadar. bitti.

ilk aldığımda 5-6 santim boyundayken şimdi avucuma şığmıyo şerefsiz. çok yiyo. evet şimdi bitti.

ne diyodum heh ev. cok sıkılıyom lan burda. tek bi güzel tarafı var insan yok. yaşıyan tek canlı biziz. yani daha bi kaç canlı daha varmışta daha görmedim ben. bugun iki üç tane insan yavrusu gördüm. heycanlandım. ama onlarda bizim sitede diyil yan sitedeydiler. yan sitede hayat var.ama bizde yok. bizde hiçbişey yok. sıkıntıdan yola ters giren arabaları ve onların geri geri giderken yaşadığı zorlukları izliyoruz. akşam yemeklerimizin en büyük eylencesi bu. tatilde nereye gittin derlerse hiçliğin ortasındaydım diycem. cehennem kadar seviyorum burayı. buranın cehennemden tek farkı yanan insanlar yok. çünkü burda insan yok. burda insan olsaydı gene sevmezdim. insan sevmiyorum çünkü. tam kafa dinleme yeri diyosan diyil. büssürü araba geçiyo vuuuuuu diye. bide şehirler arası yol var yanda. ankaraya gidiyo. büssürü kamyon ve tır da geçiyo. akşamları pencere kapalı uyuyoz. ve sıcaktan g.tümüz pişiyo. olsun yinede annem burayı çook çok seviyo. ama ben sevmiyorum.

habire çık gez dolaş yeni yerler 'keşvet' diyo. evet keşvet diyo. yani yeni yerler var ama daha onlar bile bilinmiyo. benim bulup insanlığa kazandırmamı bekliyolar. ölye bi yer. ulan en yakın yer pendik orayada bi saatte gidiliyo. kadıköye gitmek için saatte bir geçen otobüsü yakalamam gerek. oda bi saat falan sürüyo yol. benki dostlar kahvesi olmasa bakırköye gitmeye üşenen adamım ki 20 dakka sürüyo bana diyolar kalk gezmek için bi saat yol çek. hadi 1 de cıktım saat 2 de ordayım 6 ya kadar gezdim 7 de evdeyim. 4 saat 'keşif' için 2 saat yol çek. yokyeaaa.


kısacası uzaklardayım çook çok uzaklardayım. ama dondurmam var. o güzel bak. bol bol dondurma yiyoz. dondurma güzel. bide dolapta bi kutu bira duruyo. bi yoluna getirip içiyim diyorum. ama çok riskli lan. sadece bi tane. kesin anlarlar. gerçi en mantıklısı birayı içip geri koymak. kimse anlamaz lan valla. ehehehe iimiş bu bak yapıyım bunu. ilk fırsatta. neyse defolun lan bitti bu kadar!