''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

15 Temmuz 2010 Perşembe

Hayat Bir Masaldır

Bok öyledir. Nah öyledir. Al öyledir.

Neyse asıl konuya geçelim. Geçeen oturmuş diskoveri izliyorum-eveet kültüüğr- bu bi abi varya ultimeyt sörvayvır diye bi programı var. saçma salak yerlere atıyolar buda kurtulmaya çalışıyo. Bi nevi doğanın azına sıçarım doğa ana kim tüm ailesiylen beraber dağıtırım onları ister çöle at ister kutba koy bana vız gelir abisi. harbi bi bakıma öyle lan. geçen bunu çöle attılar çölde yılan buldu yılanın kafasını kesip içine işedi sonra bu susuzluk çektiğimde lazim olcak diyip kesik kısmı bağlayıp boynuna astı-bu arada harbi harbi ciddiyim lan yaptı bunu- ve evet sonra gitti sidiğini içti. bildiğin içti lan. içerkende püeeh müeeh hiçte iştah açıcı diyil ptü ptü falan dedi. e gavat sidik içiyon tabi olmaz!

sonra bunu karayip adasına attılar falan. gitti deniz hıyarı aldı denizin dibinden onu yedi. solucanın cok daha büyük siyah lastiki bide boka benziyenini düşün. o. onu yedi hayvan herif. yok bambu ağacından çadır yaptı kendine o çadırda yattı falan. çadırın yapraklarını palmiye ağacının yapraklarından yaptı yapraktan süzülen suları-gece yağmur yağdıda- toplayıp içti falan. sonra sal yaptı kurtuldu. ama garip tarafı bu abinin bide kameramanı var. bi el kamerası var bide kameramanı var. ipne sal yaptığında el kamerasını yanına aldı salla kurtuldu-salla açıldı galgaları geçti balıkçı teknesi buldu bunu 6 saat sonra- kurtulmasına ama kameraman abi adada kaldı. ona noldu bilmiyourm. o diyil düşündüm o programda ben olsaydım nası olurdu lan....-heş yer bulanıp dalganalır-...


Muhteşem Kurtul-ama-ma.

adaya düştük. ilk iş temiz su kaynağı bulmak. hemen adanın iç kısımlarına doğru ilerliyoruz. bakın gördünüzmü bu bir palmiye ağacı. ilerde cok işimize yarayabilir ama önce su bulmalıyız. çünkü burda çok nem var ve su kaybetmemeliyiz.

-2 saat su arayışından sonra-

sıçtıık valla sıçtık olum off yaa su yok lan bu adada geberdik olum aman yaaa yapımcılaar yönetmen abii hilmiii su ver lan! lan şerefsiz dalların arkasından gittin bidon bitirdin hayvan herif! lan al şu yirmi milyonu kamerayı kapattırcam ben bi şişe ver lan barii... öfff...

2. gün

çok acım. karayip adası dedik tropik olur mangonun papayanın hindistan çevizinin dibine vururuz dedik bi bok yok lan bu adada.

-2. günün ilerleyen saatleri el kamerasıyla-

çok yanlızım. ama tokum. kameramanı yedim. bı kısmını. ama o kısmını diyil. onu attım. iki bacak bi kolu kaldı. girek gövdeden girdim. bana bi iki gün yeter bu. hilmi abiyide maymunlara verdim. suyunu aldım. suyumda var. şimdi kaçmak için bişeyler düşünmeliyim. en iyisi sal yapmak burda beklemek ölüm olur

-iki kütüğü birbirine bağlar suya atar-
-suda-

kameramanım iyice azaldı. artık daha dikkatli gitmeliyim. aman tanrım motor sesi. evet kurtuldum! hahahah saol tanrım

-suya atlar gemiye çıkar. görüntü gemide başlar-

gemi jameika gemisi. sordum bunlara ken yu spik ingliş diye bana ramahatana ugamba bili bili dediler. bilmiyolarmış. yemek nerde dedim helehele diye baardılar. acıkmıştım. mürettabatı yedim. kurtulmak için en uç önemleri bile almasınız.

3.gün

Gene acıktım. ben bi yönetmene bakıyım. yönetmeniiiim!


--
böyle bişey olurdu kısacası. heralde. ama iyi reyting alırdı lan. ayrıca bok hayat masaldır. hayat bir reçeldir.-açıklıycam lan bunu-