''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Burcum!

Kandırdım lan sizi! Aşık oldum sevgilim oldu adıda burcu onu yazıcam sandınız dimi. Yok lan. Yok... valla yok.. niye yok lan niyee! çok yanlızım oolum! ehehe şaka şaka. kanmayın hemen.pislikler sizi.nefret ediyorum hepinizden.

neyse gelelim konuya. konumuz astorolojibiliji.-mehile selam ola!-

Evet bildiğiniz gibi cok yakından takip ettiğim çok igilendiğim bi konu. hatta hayatımı buna göre ayarlarım. venus nereye kaçmış marlsa satürnün arasına kim girmiş o gün güneş ışını kaç derecelik açıyla vurucak falan hepsini hesaplarım bilirsiniz. sonra mazallah güneş ışını ters acıyla düşer saturle arama plutün girer-oda gezegenlikten cıkarılmış yazık lan- venus bana ivme yapar falan işlerim ters gider sonra. çık olmaz.

gerçi bazen ciddi ciddi böyle fala karta burca inansam diyorum hayat çok kolay olur lan. böyle odanı niye toplamadına annee boğayım ben dağınık olurum been desem annemde heee boğaysa ilişmemek lazim duygusal bunalımları olabilir zaten bu hafta boğalar için tehlikeli bi hafta iş ve çevre ile ilişkilerinde dikkatli olmalı ufak pürüzlere aldırmamalılar dese olay kapansa istiyorum. ne güzel olurdu lan.

ne bok yesem boğayım ben ondan öyle oluyo ondan bunları yapıyorum desem istiyorum. orta okuldayız arkadaş basket oynuyo böyle hareketlere girdi falan bi ark yanıma geldi bak bak havalara bak kesin kova burcu bu dedi hasktiiiiirrr diye yapıştım olduğum yere. kalkamadım uzunca bi süre. öyle malak gibi durdum. o gün çok kötü bi iz bıraktı bende tartışırız sonra. ama böyleyken böyle işte. diyorum bazen burca inansammı lan.

Kale burcundan atlarım
haftalık burç tahminime bakarım.


Bugün parasal açıdan şanslısınız. Karşı cins ilişkilerinde hoşunuza gitmeyecek gelişmeler yaşayabilirsiniz. Ruhsal olarak romantik ve nostaljik bir yapıdasınız. Eğer yalnızsanız bugünlerde kolaylıkla aşık olabilirsiniz. Maddi olarak bir şansı kullanabilirsiniz. Çalışan Boğalar ellerindeki bir işten feragat edebilir ya da başka bir konuya yönelmek üzere bitiş çizgisi koyabilirler. Patron Boğalarsa ölü bir yatırımdan vazgeçip yeni bir başangıç düşünebilirler. Çalışmayan ve Öğrenci Boğalar da duygusal davranıp sorumlulukları bırakabilirler. Duygusal konularda evli ya da beraberliği olan Boğalar ilişkilerinde apayrı bir canlılık hissedebilirler. Yalnız Boğalar ise yeni bir ilişkinin ilk adımlarını atabilir.

Yarın bunlar olcakmıs bana. yada bunlardan biri. hadi bakalım hayırlısıı.

ulan o diyil yıldız falan dedim aklıma geldi sevgilim olsun ilk sevgililer gününde yıldız alıcam ona. bildiğin yıldız. gök cismi olan. şaka diyil lan adamlar yıldız satıyo. böyle normal hediye fiyatına alıyosun bi belge çerçeve içinde üstünde o yıldızın kordinatları ufak bi resmi bide adı oluyo. tabi yıldız senin olduğu için isminide sen veriyosun. güzel olmamıydı? olurdu olurdu. hem bakarsın süper siberuzay kaynakları vardır yıldızımda. gerçi şimdi farkettim yıldızlar yanıyodu lan. kaynak falan yanar yani. o diyil inş aldığım yıldız kaymaz lan. yada kaysın yavru yıldızcıklarımız olur ehe ehe iğrenç bel altı terbiyesiz yersiz gereksiz pislik espri yaptım nası oldu? evet gereksiz dediğiniz duyar gibiyim....