''You are only as free as your mind lets you be''
Philip Anselmo

13 Temmuz 2010 Salı

Güldürüklü komiklikli eylencelikli yazı

öylesine yazdığım yazılardan biri olcak buda. o yüzden boşver okuma. öylesine nede olsa. zerre kazanıp zerre kaybetmicen. ama olsun.

Blogla ilgili süper planlarım var lan. ama sadece plan. öyle hayata falan geçirmicem. plan olarak kalıcak. hayata geçirmek isteseydim çoktan olmuş olurlardı-ehe ehe kendinden emin ipne gülüşü-

o diyilde kamyon sesi ne pis bişeymiş arkadaş. böyle uçak sesi gibi ama daha kötü. uçaktan nası kötü dersen söyle hemen söyliyim ucak arada bir fiçuuuuuuu diye geçiyo gidiyo. ipne kamyoncular saate 20 km/h ile motoru böğğürte böğürte gidiyolar. bide anlaşmış gibi arka arkaya. ipnetorlar

geçenlerde nefret ettiğim şeylerin bi listesini yapıyım dedim bazıları şunlar-tamam lan yalan söylemicem geçenlerde dediğim 15 dk önce tuvalette mal boşaltım yaparken. listeyide şimdi yaptım. daha doğrusu aklıma gelen ilk 7 maddeyi yazıcam

1)sizden nefret ediyorum-o kadar zamandırda diyorum. hala inanmıyomusunuz lan?
2)düzenli olamamaktan nefret ediyorum
3)düzenli olarak yapılan işlerden nefret ediyorum
4)tam bi işin ortasındayken parlayan msn ışından ve dilili sesinden ölesiye nefret ediyorum
5)öldürünce ele yapışan sineklerden nefret ediyorum
6)öldürme hamlesinden kurtulan sikenlerden dahada nefret ediyorum
7)bunu 7 maddeyle sınırlı tuttuğum için kendimden nefret ediyorum ayrıca tivilitten anatemadan him den ve tüm homoseksüel gey metalcilerden nefret ediyorum. halama arkadaşlarıma ve 5-e sınıfına selam söylerim diyenlerdende bi okadar nefret ediyorum


riyaliti şov denen bokluk ne garip bişey lan. ama böyle harbi çok garip. yani zamana göre şekil deyiştiriyo canlı bi varlık gibim. yaşıyo lan sanki. başlarda nası başladı bilmiyorumda bu ucan kuş sıçan kuş falan vardı galba. televole vardı. futbol programı sanardım.

caner e noldu lan bilen varmı. bardak falan kırmıştı böyle. 100 dolar almış. 200 verin 72 parça seti kıcımla eziyim demiş sette benden demiş kabul etmemişler. keske etselerdi lan.

o diyilde bak bu var. bi ara başbakanımız masa tenisi oynamaya merak saldıydı. bi spor salonu açışışındada masa tenisi oynadıydı. bilinen iki raket tutuşuna 3.sünü eklemişti burda. http://i.ytimg.com/vi/vqvj2qeb-LE/2.jpg bak o süpersonik tutuş şekli burda. sportif adam.

en güldürüklüsü bu oldu lan sanırım. bunu geçemem daha. zubalaah diye vruruyodu o teknikle. göz yakalıyamiyodu. aman allahım.

evcilik oyunu diye bu program var. süper bi program lan. o diyil o programdaki yiğit birine benziyo ama kime. ünlü olum o adam. harbi lan valla bak. kendinin pembe renc ruvır ı varmış. o renkle yazın hiç ısınmaz lan arabanın içi. mis gibi püfür püfür bütün ışınlar aynen yansıiyade.

hep sadelikten yana oldum lan. ama sadelik hiç benden yana olmadı. bu sözü hep insanlıktan yana oldum ama insanlık hiç benden yana olmadı diye söylesem yemin ediyorum bi kaç yola deli gibi söz olurdu ama kendi kendimi bitirdim. olsun pişman diyilim. niye oliyimki.

son olarak eöööö ne desek ne desek...

dam üstünde un eler tombul tombul memeler. evet şimdi oldu. hadi şimdi dağılın lan